Oreo
StoryEditor

Veľký súboj reklám: Oreo verzus Ragú

09.06.2013, 18:28
Cannes Predictions Battle: Ktorá reklama je lepšia podľa Stratégií a Wiktor Leo Burnett? Dnes hodnotia Ivan Krasko a Martin Motáček.

Stratégie a Wiktor Leo Burnett hodnotia, ktoré reklamy majú väčšiu šancu uspieť na Cannes Lions. Dnes: Oreo "Daily Twist" verzus Ragú "Long Day of Childhood".

Ivan Krasko, Stratégie.sk: Ragú a jeho "deti" možno priniesli výsledky, ale mňa neoslovili. Vyberám si Oreo, išlo na to lepšie. Viac sa mi páčia nápady aj realizácia. Mohli by niečo veselé vymyslieť aj na našom trhu, sú trochu neviditeľní :-)

Martin Motáček, Creative Director, Wiktor Leo Burnett: Oreo – pekný nápad ako oživiť značku. Veľmi sa mi páči hlavne rozvinutie myšlienky, zapojenie ľudí a mobilná „reklamná kancelária“ umiestnená priamo na námestí. Hravé a milé. Môj favorit v tomto rozstrele. Ragú - pekný spot založený na dobrej hereckej akcii a podobnej spomienke každého z nás. Na to, aby to však fungovalo ako 360-stupňová kampaň, trošku málo. Aj ten insight „hard day of childhood“ mi príde trošku znásilnený.

Projekt Cannes Predictions 2013 pripravila kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett v spolupráci so Stratégiami. Ak sa aj Vy chcete zapojiť do hlasovania a zmerať si sily s porotou v Cannes, navštívte www.cannespredictions.sk, kde nájdete kompletnú 35ku reklám.

http://youtu.be/fJ2PM4odrUk

http://youtu.be/37ZyazEVxWM

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. november 2025 03:07