StoryEditor

Aplikácia pre telefóny, ktorej sa nesmiete dotýkať

29.07.2013, 10:06

Meria čas, ako dlho vydržíte bez telefónu. Navyše vás zavedie do prvého pubu.

České pivo Velkopopovický Kozel už niekoľko rokov podporuje zábavu a kamarátske posedenia pri pive popri každodenných povinnostiach. Tentoraz Velkopopovický Kozel zachádza ešte ďalej, a to vďaka novej aplikácii Buď parťák! Ide vôbec o prvú aplikáciu, ktorej sa užívateľ nesmie dotknúť. Jej úlohou je, aby sa partia na pive bavila medzi sebou a nie s telefónom. Meria čas, ako dlho človek vydrží bez telefónu a pomáha mu nenechať sa rušiť telefonátmi, ktoré nechce prijať. Navyše dokáže odmerať stupeň nálady a navigovať k najbližšiemu pubu, kde čapujú pivo Kozel. Aktivita je doplnená o stránku skracovac.kozel.sk, kde si parťáci môžu skrátiť čas do konca pracovnej doby a priblížiť tak spoločné večerné pivo.

Vychádzali sme z bežnej reality, ktorú vidíme takmer všade okolo. Partia kamarátov si len horko-ťažko na seba nájde čas. Chceli sme vrátiť medzi ľudí ozajstnú zábavu, ktorú môžu zažiť, len keď odložia bokom povinnosti a sú skutočne spolu,“ povedala Katarína Molnárová, brand manažérka značky Kozel.

Skutočná zábava sa odohráva s partiou na pive, takpovediac offline. Ako náhle sme si toto uvedomili, bolo nám jasné, ako má vyzerať digitálna časť kampane. Má pomôcť partii „prežiť v práci“, dostať ich do pubu a tam im umožniť baviť sa navzájom a nie s telefónom,“ priblížil riešenie Jaro Zacko, kreatívny riaditeľ agentúry Triad Advertising, ktorá s aplikáciu prišla.

„V dnešnej dobe pri 110% penetrácii mobilných telefónov na Slovensku nie je zriedkavosťou, že sa ľudia aj pri spoločenských stretnutiach stále venujú svojim mobilom. Táto aplikácia má opačný cieľ a odmení tých, ktorí pri vychutnávaní zážitku z čerstvo načapovaného piva nechajú mobil na chvíľu odpočívať,“ dodala Miriam Šramová, manažérka korporátnych vzťahov spoločnosti Pivovary Topvar.

Aplikáciu Buď parťák! si môžete stiahnuť na tomto linku.

Ako zábava vyzerala v minulosti a ako dnes, si môžete pozrieť v názornom case study videu:

 

https://www.youtube.com/watch?v=tK7cOuUJAfI

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. december 2025 02:54