StoryEditor

Retro rádio či stará škodovka

19.07.2013, 07:35

Zuno banka pokračuje v retro kampani.

Direct banka ZUNO prichádza v mesiaci júl s novými formátmi reklamných nosičov. Ide o outdoorové formáty, ktoré sú súčasťou prebiehajúcej reklamnej kampane Retro je super, ale nie v bankovníctve. V uliciach slovenských miest (Bratislava, Košice) budú môcť ľudia vidieť staré škodovky alebo citylight boardy v tvare retro rádia.

„Použili sme staré škodovky, ktoré si všetci pamätáme z 80-tych rokov. Chceli sme vtipným, no jasným spôsobom zdôrazniť retro prvok z našej kampane a zanechať klientom odkaz, že online bankovníctvo je už súčasťou ich života,“ hovorí Ivana Katančíková, manažérka marketingovej komunikácie direct banky ZUNO. „Vďaka špeciálne obrandovaným autobusovým zastávkam  približujeme éru retra a prinášame kúsok  nostalgie aj do vybraných slovenských a českých miest.“
 

 

Zuno banka chce tak využiť netradičné formáty v štandardných médiách. „Sme presvedčení, že toto zriedkavé riešenie padne každému do očí a že bude fungovať s našim hlavným odkazom  - jazdiť do banky je retro. V súčasnom prostredí musia zadávatelia viac rozmýšľať, ako odlíšiť svoju komunikáciu na oslovenie nových zákazníkov a my veríme, že tento formát bude sviežim prvkom v našom mediálnom mixe,“ hovorí Ivana Katančíková.

Realizáciu zastrešila Bigmedia.

 

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. júl 2025 21:00