Zuno banka pokračuje v retro kampani.
Direct banka ZUNO prichádza v mesiaci júl s novými formátmi reklamných nosičov. Ide o outdoorové formáty, ktoré sú súčasťou prebiehajúcej reklamnej kampane Retro je super, ale nie v bankovníctve. V uliciach slovenských miest (Bratislava, Košice) budú môcť ľudia vidieť staré škodovky alebo citylight boardy v tvare retro rádia.
„Použili sme staré škodovky, ktoré si všetci pamätáme z 80-tych rokov. Chceli sme vtipným, no jasným spôsobom zdôrazniť retro prvok z našej kampane a zanechať klientom odkaz, že online bankovníctvo je už súčasťou ich života,“ hovorí Ivana Katančíková, manažérka marketingovej komunikácie direct banky ZUNO. „Vďaka špeciálne obrandovaným autobusovým zastávkam približujeme éru retra a prinášame kúsok nostalgie aj do vybraných slovenských a českých miest.“
Zuno banka chce tak využiť netradičné formáty v štandardných médiách. „Sme presvedčení, že toto zriedkavé riešenie padne každému do očí a že bude fungovať s našim hlavným odkazom - jazdiť do banky je retro. V súčasnom prostredí musia zadávatelia viac rozmýšľať, ako odlíšiť svoju komunikáciu na oslovenie nových zákazníkov a my veríme, že tento formát bude sviežim prvkom v našom mediálnom mixe,“ hovorí Ivana Katančíková.
Realizáciu zastrešila Bigmedia.