Pan telky si dovoľuje ešte viac ako naposledy.
Kým pán telky nechal naposledy v Tv spote Orange TV od Wiktor Leo Burnett tenistku Danielu Hantuchovú "iba" zopakovať poslednú výmenu, hviezde filmu Univerzálny vojak rovno prikázal spakovať si veci a pobrať sa na výlet. Vďaka jednej z funkcií Orange TV si totiž každý môže zobrať televíznych hrdinov so sebou a obľúbené programy sledovať aj v notebooku, tablete či smartfóne.
Nový spot s pánom telky sa nakrúcal v období, keď na Slovensku ešte vládla treskúca zima. Celý štáb sa preto vybral do slnečného Mexika, ktoré sa ukázalo ako skvelá voľba s perfektnými kulisami a ešte lepším castingom. Vďaka tomu si môžete v spote užiť scénu ako vystrihnutú z akčného filmu.
A čo sa týka samotného Lundgrena, na nakrúcanie priletel zo Spojených štátov aj so svojim bulharským bodyguardom, šampiónom MMA. Dolph mal vlastný karavan i kaskadéra, ktorý ho musel v niektorých scénach nahradiť, pretože pri nakrúcani filmu Expendables 2 si zranil členok.
Réžie spotu sa podobne ako v prípade Daniely Hantuchovej ujal Karel Janák, ktorému asistovala Leopard production aj so svojou mexickou spojkou. A keďže tento tím ešte nepovedal posledné slovo, tešiť sa môžeme aj na ďalšie pokračovanie.
Vizitka kampane:
Názov kampane: Pán telky
Klient: Orange Slovensko
Produkt: Orange TV
Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett
Kreatívny riaditeľ: Martin Ondrušek, Peter Kačenka
Art director: Martin Zlejší, Martin Ondrušek
Copywriter: Roman Roj, Dušan Mikušovič
Account manager: Jana Molnárová
Mediálna agentúra: Unimedia
Použité médiá: TV, Print, OOH
Cieľová skupina: mass market
Produkcia televízneho spotu: Leopard Production
Réžia: Karel Janák