So svojimi 48 kategóriami pokrýva Epica všetky typy komunikácie: TV, Press, Poster, Radio, Business-to-Business, Corporate Image, Medical, Direct Marketing, Media Innovation, Branded Content, PR, Promotions, Craft, Design, Packaging, Interactive and Integrated Campaigns.
Deadline na prihlasovanie prác je 30. septembra 2013 a kompletné výsledky budú zverejnené na stránke Epica awards ku koncu novembra.
Ceremónia odovzdávania cien a kreatívna konferencia sa bude konať 24. januára 2014 v indickom Mumbai. Event zastreší lokálny partner súťaže exchangeformedia, vydavateľ marketingových titulov ako Pitch, Impact, Franchise Plus, Realty Plus and exchange4media.
Súťaž Epica awards vznikla v roku 1987, pôvodne s výhradne európskym zameraním. Až vlani sa z nej stalo globálne podujatie.
Všetci víťazi (a výber z ďalších vysoko ohodnotených prác) sú každý rok publikovaní v 400-stranovej knihe Epica book, ktorá je distribuovaná globálne, do každej spoločnosti zapojenej do súťaže. Knihe "Book 26" bola publikovaná v auguste, predstavil ju Jose Miguel Sokoloff, CCO of Lowe/SSP3 Bogota a president Lowe Global Creative Council. Obálka znázorňuje vizuála kampane z roku 2012 pre VW Golf GTI 35 agentúry Tribal DDB Berlin. Kniha obsahuje aj zákulisné príbehy minuloročných víťazov Grand Prix, ktorých autormi sú Lewis Blackwell a Mark Tungate.
Zdroj: mia

