Zadávatelia tak dostanú priestor na uplatnenie záujmov a nastavenie štandardov.
RPR vytvára platformu, ktorá poskytne priestor pre zadávateľov komunikovať otázky a problémy, ktoré zvykne štandardne riešiť asociácia zadávateľov. Návrh vzišiel z reálnej potreby členov RPR a vychádzal aj zo skutočnosti, že v rámci trhu momentálne asociácia zadávateľov nepôsobí. RPR tak rozširuje svoje kompetencie a oblasti záujmu. Návrh bol schválený Valným zhromaždením.
„RPR v súčasnosti dosiahla stabilné postavenie ako orgán etickej samoregulácie reklamy, čo je hlavným predpokladom pre možné rozšírenie jej služieb vo vzťahu k vlastným členom. Cieľom platformy by malo byť spoločné presadzovanie záujmov zadávateľov, najmä vo vzťahu k vytvoreniu a podpore optimálnych podmienok pre uplatnenie zodpovednej a efektívnej marketingovej komunikácie,“ dodáva na margo novej aktivity RPR Eva Rajčáková, výkonná riaditeľka RPR.

