StoryEditor

Roland Torsten oslavuje 20. rokov BILLA na Slovensku

22.04.2013, 16:04

Nechýba torta a šampanské.

Agentúra Roland Torsten Advertising pripravila pre značku BILLA kampaň pri príležitosti 20. výročia pôsobenia siete supermarketov na Slovensku. Logom a ústredným symbolom kampane v TV spotoch, letákoch, POS a POI materiáloch  je narodeninová torta BILLA so sviečkami. Hlavnou myšlienkou TV spotu pre BILLA je prezentácia čerstvosti a kvality  sortimentu, ktorý vrcholí oslavným motívom strieľajúceho šampanského.

Roland Torsten Advertising je reklamná agentúra zabezpečujúca strategické poradenstvo a kompletnú kreatívnu komunikáciu značky BILLA pre REWE Group v siedmich krajinách regiónu strednej a východnej Európy (CEE).   

Pozrite si nový spot:

 

https://www.youtube.com/watch?v=yWI1xG5dWx4&feature=youtu.be

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. máj 2025 04:10