StoryEditor

Neprestávajte čítať, nabáda nová kampaň od JANDL

26.04.2013, 13:48

JANDL pripravil pre klienta Carturesti v poradí druhú kampaň. S prvou získal shortlist v Cannes.

Kampaň pre najväčšiu sieť kníhkupectiev v Rumunsku - Carturesti je nasadená v printe, OOH a POSM. Prvá kampaň "Ste tým, čo čítate" získala shortlist na festivale reklamy v Cannes 2012.

Nová kampaň pre rumunské kníhkupectvo Carturesti sa zameriava na dokonalý zážitok, ktorý čítanie kníh poskytuje a to tak, že zdôrazňuje ich vzájomnú nadväznosť. S vizuálne pútavou exekúciou je prepojený aj headline, ktorý komunikuje nekonečnosť knižných príbehov. V Carturesti má každý milovník kníh istotu, že jeho záujem nikdy neochabne. Na konci každého príbehu totiž už čaká príbeh ďalší. Prácu dotvára headline "Kde jedná kniha končí, ďalšia začína" a claim "Neprestávajte čítať".

 

Vizitka:

Creative director: Pavel Fuksa

Associate Creative director: Eugen Suman

Art director: Razvan Mitoiu

Copywriter: Andrei Gurau

Illustrator: Noper, Tim McDonagh & Lisa Evans

Account manager: Marek Wilhalm & Martin Janík

 

 

 

 

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 09:43