JANDL pripravil pre klienta Carturesti v poradí druhú kampaň. S prvou získal shortlist v Cannes.
Kampaň pre najväčšiu sieť kníhkupectiev v Rumunsku - Carturesti je nasadená v printe, OOH a POSM. Prvá kampaň "Ste tým, čo čítate" získala shortlist na festivale reklamy v Cannes 2012.
Nová kampaň pre rumunské kníhkupectvo Carturesti sa zameriava na dokonalý zážitok, ktorý čítanie kníh poskytuje a to tak, že zdôrazňuje ich vzájomnú nadväznosť. S vizuálne pútavou exekúciou je prepojený aj headline, ktorý komunikuje nekonečnosť knižných príbehov. V Carturesti má každý milovník kníh istotu, že jeho záujem nikdy neochabne. Na konci každého príbehu totiž už čaká príbeh ďalší. Prácu dotvára headline "Kde jedná kniha končí, ďalšia začína" a claim "Neprestávajte čítať".
Vizitka:
Creative director: Pavel Fuksa
Associate Creative director: Eugen Suman
Art director: Razvan Mitoiu
Copywriter: Andrei Gurau
Illustrator: Noper, Tim McDonagh & Lisa Evans
Account manager: Marek Wilhalm & Martin Janík

