Water is Life
StoryEditor

Veľký súboj reklám: Prime TV verzus Water is Life

13.06.2013, 16:29
Cannes Predictions Battle: Ktorá reklama je lepšia podľa Stratégií a Wiktor Leo Burnett? Dnes hodnotia Dan Köppl a Martina Mihálová.

Stratégie a Wiktor Leo Burnett hodnotia, ktoré reklamy majú väčšiu šancu uspieť na Cannes Lions. Dnes: Prime TV "Call Girl" verzus Water is Life "Hashtag Killer".

 

Dan Köppl, šéfredaktor, Stratégie: Hlasujem za Prime TV.

Martina Mihálová, Art Director, Wiktor Leo Burnett: Prime TV: Výborný nápad ako za málo peňazí zo sociálnych sietí a éteru rádia vytĺcť kopec muziky. Originálna forma teasingu, šikovný kanadský žartík smerovaný na médiá, pri ktorého odhalení sa necítim trápne, ale veľmi pobavene (škoda, že hodnota seriálu ďaleko zaostáva za kvalitami tejto minikampane). Veselé, svieže, zábavné, s nálepkou "prečo sme to len nevymysleli my", nič viac, nič menej, agentúra, resp. jej mužská časť si produkciu kampane asi celkom užila ;)

Naproti tomu môj tip na víťaza tohto battlu, kampaň Water is Life: Hashtag Killers od newyorského DDB, je z kategórie "chlpy v pozore". Formálne veľmi civilná, živá exekúcia spotov i printov bez umelých farbív a emulgátorov skvele umocňuje silu posolstva. Spôsob, akým tu kreatívci narábajú s iróniou, je vydarený a ani trochu nezahmlieva ideu, ako to často pri irónii hrozí, naopak, všetko to človeka pekne zostra prefacká. Sociálne siete, v tomto prípade špeciálne Twitter, ktoré sú až synonymom povrchnosti, banálnosti, agentúra využila na upriamenie pozornosti na OZAJSTNÉ existenčné problémy ľudí v oblastiach postihnutých ničivými tsunami na Haiti. A všetky tie banálne posty na Twitteri úplne nebanálne, reálne pomohli dostať medzi ľudí posolstvo, z ktorého zaslúžene naskakujú zimomriavky (… a v našich vreckách otvára peňaženky). Tweety z nášho rozmaznaného, znudeného sveta vložiť do úst malému Haiťanovi, ktorý ani netuší, o čom hovorí, to je sila! Vivat Twitter! …the worse thing on our brainstormings are these stupid monkeys all around our Bali hotel!!! #first world problem

Projekt Cannes Predictions 2013 pripravila kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett v spolupráci so Stratégiami. Ak sa aj vy chcete zapojiť do hlasovania a zmerať si sily s porotou v Cannes, navštívte www.cannespredictions.sk, kde nájdete kompletnú 35-ku reklám.

http://youtu.be/I_gUnhWa85g

http://youtu.be/0zG1quQhu5o

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. december 2024 09:49