Mobilný operátor Orange dnes spúšťa rozsiahlu kampaň k svojim paušálom Sova, Delfín, Kengura a Panter.
Nové paušály prebral Orange z medzinárodných trhov a rovnako zo zahraničia prevzal aj kampaň: koncept vznikol vo Veľkej Británii. O slovenskú adaptáciu kampane sa postaral Wiktor Leo Burnett.
Orange rozdelil trh zákazníkov, ktorí sa zaujímajú o paušálne programy, do štyroch hlavných kategórií, pričom podľa Marketing Strategy Experta Martina Hromkoviča sú dva paušály Sova a Kengura primárne orientované na zákazníkov požadujúcich minúty a ďalšie dva Delfín a Panter na tých zákazníkov, pre ktorých sú dôležité dáta. Dôležitým prvkom ponuky je podľa jeho slov aj lifestylová segmentácia. Sova je pre ľudí, ktorí majú jednoduché telekomunikačné potreby; Delfín cieli hlavne na mladých ľudí, pre ktorých je zábava, spoločenský život a zdieľanie na internete to najdôležitejšie; Kengura je typický rodinný segment a Panter je prioritne určený zákazníkom, ktorý vyžadujú najlepší obsah, najlepší prístup. Prečítajte si viac o nových paušáloch Orange.
Vizitka kampane
Agentúra: Koncept vytvorila Mother London, UK / TV spot: IgnitionK
Creative director: David Moure, Creative team: Belen de Pedro (Art Director), Gloria de Castro (Copywriter)
Adaptácia: Wiktor Leo Burnett
Timing kampane: od 30. mája
ATL + BTL nástroje: TV, print, OOH, BTL na predajnych miestach + PR aktivit
Vizuály
Launch - BB/BackLight
Launch - BB | 3x BB vedľa seba
Launch - BB | s presahom
Launch - CTL/Print
Launch - Súhrnný print
Hypercube
Produkt - LED
Produkt - Moving board
Produkt - Moving board - leták
Produkt - Moving board - nálepka
Zastávka
http://youtu.be/xeFDVCyMXk8
Zdroj: ik, rm