StoryEditor

Orange spúšťa veľkú kampaň

30.05.2013, 11:23
Orange začína komunikovať nové paušály Sova, Delfín, Kengura a Panter. Pozrite sa, ako kampaň vyzerá. Doplnené o TV spot.

Mobilný operátor Orange dnes spúšťa rozsiahlu kampaň k svojim paušálom Sova, Delfín, Kengura a Panter.

Nové paušály prebral Orange z medzinárodných trhov a rovnako zo zahraničia prevzal aj kampaň: koncept vznikol vo Veľkej Británii. O slovenskú adaptáciu kampane sa postaral Wiktor Leo Burnett.

Orange rozdelil trh zákazníkov, ktorí sa zaujímajú o paušálne programy, do štyroch hlavných kategórií, pričom podľa Marketing Strategy Experta Martina Hromkoviča sú dva paušály Sova a Kengura primárne orientované na zákazníkov požadujúcich minúty a ďalšie dva Delfín a Panter na tých zákazníkov, pre ktorých sú dôležité dáta. Dôležitým prvkom ponuky je podľa jeho slov aj lifestylová segmentácia. Sova je pre ľudí, ktorí majú jednoduché telekomunikačné potreby; Delfín cieli hlavne na mladých ľudí, pre ktorých je zábava, spoločenský život a zdieľanie na internete to najdôležitejšie; Kengura je typický rodinný segment a Panter je prioritne určený zákazníkom, ktorý vyžadujú najlepší obsah, najlepší prístup. Prečítajte si viac o nových paušáloch Orange.

Vizitka kampane

Agentúra: Koncept vytvorila Mother London, UK / TV spot: IgnitionK
Creative director: David Moure, Creative team: Belen de Pedro (Art Director), Gloria de Castro (Copywriter)
Adaptácia: Wiktor Leo Burnett
Timing kampane: od 30. mája
ATL + BTL nástroje: TV, print, OOH, BTL na predajnych miestach + PR aktivit

 

Vizuály

Launch - BB/BackLight

Launch - BB | 3x BB vedľa seba

Launch - BB | s presahom

 

 

Launch - CTL/Print

Launch - Súhrnný print

Hypercube

Produkt - LED

Produkt - Moving board

Produkt - Moving board - leták

Produkt - Moving board - nálepka

Zastávka

http://youtu.be/xeFDVCyMXk8

Zdroj: ik, rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. jún 2025 11:43