Hyundai a Majk Spirit spojili svoje sily. Výsledkom je limitovaná Majk Spirit edition.
Dynamické a trendy modely Hyundai, hudba, známa osobnosť a najnovšie modely smartphonov, sa dokonale spájajú v najnovšej kampani, ktorú pripravila agentúra Creo / Young & Rubicam pre spoločnosť Hyundai. Jej tvárou sa stal populárny Majk Spirit.
„Spojiť Majka Spirita s modelmi Hyundai bola pre nás výzva. Rozhodovali sme sa medzi dvoma prístupmi, z ktorých napokon zvíťazil ten vizuálnejší. Vo vizuálnej skratke sme prepojili svet showroomu s točňou známou z autosalónov, so svetom hudby v štýle Majk Spirit.“ hovorí Erik Reingraber kreatívny riaditeľ Creo / Young & Rubicam. Kampaň so sloganom „Všetky oči na mne“ ponúka limitovanú edíciu Hyundai Majk Spirit edition.
Vizitka kampane
Kreatívny riaditeľ: Erik Reingraber
Art Director: Juraj Sapara, Martin Stripaj
Copywriter: Erik Reingraber, Vanda Feriancová
Account manager: Beata Humeníková
Produkcia a postprodukcia: Eallin Motion Art
Režisér: Erik Reingraber
Kameraman: Jan Baset Střítežský
Fotograf: Petra Bošanská
https://www.youtube.com/watch?v=jHKLridz2S8&feature=youtu.be