StoryEditor

Všetky oči na Majk Spirita

26.04.2013, 16:59

Hyundai a Majk Spirit spojili svoje sily. Výsledkom je limitovaná Majk Spirit edition.

Dynamické a trendy modely Hyundai, hudba, známa osobnosť a najnovšie modely smartphonov, sa dokonale spájajú v najnovšej kampani, ktorú  pripravila agentúra Creo / Young & Rubicam pre spoločnosť Hyundai. Jej tvárou sa stal populárny Majk Spirit.

„Spojiť Majka Spirita s modelmi Hyundai bola pre nás výzva. Rozhodovali sme sa medzi dvoma prístupmi, z ktorých napokon zvíťazil ten vizuálnejší. Vo vizuálnej skratke sme prepojili svet showroomu s točňou známou z autosalónov, so svetom hudby v štýle Majk Spirit.“ hovorí Erik Reingraber kreatívny riaditeľ Creo / Young & Rubicam. Kampaň so sloganom „Všetky oči na mne“ ponúka limitovanú edíciu Hyundai Majk Spirit edition.

 

 

 

Vizitka kampane

Kreatívny riaditeľ: Erik Reingraber

Art Director: Juraj Sapara, Martin Stripaj

Copywriter: Erik Reingraber, Vanda Feriancová

Account manager: Beata Humeníková

Produkcia a postprodukcia: Eallin Motion Art

Režisér: Erik Reingraber

Kameraman: Jan Baset Střítežský

Fotograf: Petra Bošanská

https://www.youtube.com/watch?v=jHKLridz2S8&feature=youtu.be

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. máj 2025 03:28