StoryEditor

Huawei štartuje česko-slovenskú digitálnu kampaň

10.10.2013, 15:29
Cieľom doteraz najväčšej digitálnej kampane Huawei v oboch krajinách je podpora predaja vlajkového modelu telefónu Ascend P6.

    Spoločnosť Huawei dnes na Slovensku a v Čechách štartuje on-line kampaň na podporu vlajkového modelu telefónu Ascend P6. Kampaň v realizácii agentúry Inspiro Solutions zo skupiny Kindred Group bude od 10. októbra do 15. decembra 2013 propagovať smartfón v luxusnom spracovaní s kovovým telom tenkým iba 6,18 mm a nezvyčajným dizajnom predovšetkým v digitálnych médiách a na sociálnych sieťach. „Kampaň na vlajkový model Ascend P6 je rozsahom doposiaľ najväčšou digitálnou kampaňou značky Huawei na Slovensku i v Čechách,“ uvádza marketingový riaditeľ Huawei Technologies Roman Vaňko. Ústredným miestom kampane bude, podľa jeho slov, microsite www.ascendp6.cz, kde si užívatelia môžu prezrieť detailný 3D model telefónu a získať o ňom podrobné informácie. „Interaktívna vizualizácia trojrozmerného modelu Ascend P6 je spracovaná webGL jazykom, ktorý ponúkne naozaj skvelý zážitok oproti doterajším riešeniam 3D modelov, ktoré môžeme vidieť na slovenskom či českom internete. Súčasťou webovej prezentácie je zároveň sekcia predstavujúca parametre tohto smartfónu zábavnou formou. V nej si užívateľ môže vybrať jedno tematické prostredie (park, klub, kancelária, obývacia izba, ulica), kde môže ľahko a vtipne porovnávať parametre telefónu s rôznymi reálnymi predmetmi.“

Súčasťou kampane je taktiež spotrebiteľská súťaž o šesť smartfónov Ascend P6, v ktorej majú ľudia za úlohu vyfotiť sa s týmto novým modelom (napríklad v obchodoch), fotku nahrať do aplikácie na microsite a získať pre ňu čo najviac „likeov“. Z päťdesiatky najúspešnejších fotiek potom porota vyberie víťazné snímky a nových majiteľov inteligentných a elegantných „žiletiek“.

Na podporu microsite a fotografickej súťaže o Huawei Ascend P6 pobeží rozsiahla reklamná kampaň na Facebooku. K podpore kampane bude následne spustená špeciálna aplikácia na Facebooku, prostredníctvom ktorej bude Huawei intenzívnejšie komunikovať nadšencami značky. Tí budú mať do budúcna možnosť získať špeciálne drobné výhody a darčeky.

Vedľa hlavnej fotografickej súťaže Huawei spustí na totožnej microsite taktiež súťaž pre blogerov, ktorí budú mať možnosť napísať článok o novom smartfóne Huawei Ascend P6, priviesť čo najväčší počet čitateľov a zaradiť sa tak do súťaže o atraktívny Ascend P6.

    

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 15:38