Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) a agentúra TNS Slovakia (TNS) oznamujú, že uzavreli dohodu o spolupráci pri ďalšom rozvoji a skvalitňovaní údajov monitoringu výdavkov do displejovej online reklamy.
Cieľom spolupráce je poskytovať marketérom relevantné, rýchle a detailné informácie o komunikácii a investíciách zadávateľov do displejovej reklamy.
TNS Slovakia produkuje dáta o monitoringu displejovej online reklamy od roku 2010. Vstupom ADMA do celého projektu získa TNS cenné informácie a pohľad na meranie online reklamy zo strany popredných digitálnych marketingových agentúr, ktoré sa špecializujú na poskytovanie komplexných online riešení pre zadávateľov reklamy.
ADMA a TNS vytvoria metodologickú komisiu, ktorá sa bude venovať všetkým aspektom monitoringu výdavkov do online reklamy a zvyšovaniu povedomia o online reklame.
Primárnym zdrojom údajov o displejovej online reklame je panel užívateľov internetu spoločnosti TNS a údaje o displejovej reklame sú klasifikované v súlade s metodikou monitoringu reklamných výdavkov do offline médií. Údaje o displejovej reklame sú produkované a doručované na dennej báze.
Zdroj: TNS Slovakia

