StoryEditor

ADMA a TNS Slovakia budú merať displejovú online reklamu

03.10.2013, 14:49
Cieľom spolupráce je poskytovať marketérom relevantné, rýchle a detailné informácie o komunikácii a investíciách zadávateľov do displejovej reklamy.

Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) a agentúra TNS Slovakia (TNS) oznamujú, že uzavreli dohodu o spolupráci pri ďalšom rozvoji a skvalitňovaní údajov monitoringu výdavkov do displejovej online reklamy.

Cieľom spolupráce je poskytovať marketérom relevantné, rýchle a detailné informácie o komunikácii a investíciách zadávateľov do displejovej reklamy.

 

TNS Slovakia produkuje dáta o monitoringu displejovej online reklamy od roku 2010.  Vstupom ADMA do celého projektu získa TNS cenné informácie a pohľad na meranie online reklamy zo strany popredných digitálnych marketingových agentúr, ktoré sa špecializujú na poskytovanie komplexných online riešení pre zadávateľov reklamy.

 

ADMA a TNS vytvoria metodologickú komisiu, ktorá sa bude venovať všetkým aspektom monitoringu výdavkov do online reklamy a zvyšovaniu povedomia o online reklame.

 

Primárnym zdrojom údajov o displejovej online reklame je panel užívateľov internetu spoločnosti TNS a údaje o displejovej reklame sú klasifikované v súlade s metodikou monitoringu reklamných výdavkov do offline médií. Údaje o displejovej reklame sú produkované a doručované na dennej báze.

Zdroj: TNS Slovakia

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. november 2025 16:30