StoryEditor

Tím 10-dňovej agentúry si chce klient nechať

03.09.2013, 21:18
Agentúra, ktorá mala vzniknúť na 10 dní, bude fungovať dlhšie. Klientom bol The Spot a tím si ponechal. Po prvých 5 dňoch nápad zamietol.

Agentúra Triad Advertising sa rozhodla, že snaživým kreatívcom namiesto stáže ponúkne reálneho klienta s reálnym zadaním. Vyhlásila teda konkurz a z kandidátov vytvorila 10-dňovú agentúru – agentúru, ktorá vznikne iba na 10 dní s cieľom navrhnúť kampaň pre reálneho klienta a zaniknúť. Výsledok – nápad sa klientovi natoľko páčil, že si tím u seba ponechal a v týchto dňoch aj riešenie zadania skutočne realizuje.

Tím 10-dňovej agentúry pozostával z art directora, copywritera, account managera, programátora a social media guy (nakoniec special guest star). Spolu mal teda tím piatich členov. Klientom bol The Spot (miesto, kde začínajú startupy). Zadanie bolo zmeniť pozicioning. The Spot bol braný ako coworkingové centrum a ľudia mali bežne zafixované toto miesto len ako miesto, kde si môžu prenajať stôl. V skutočnosti však ide o kreatívny priestor, kde odborní mentori pomáhajú startupovým projektom sa rozbehnúť, poskytujú prednášky, kontakty a konzultujú. A toto vnímanie chcel The Spot novou kampaňou dosiahnuť.

O tom, ako to celé prebiehalo, hovorí pre Stratégie Erika Naygová, account manager tímu 10-dňovej agentúry: „Po tom, ako sme po týždňovej práci prišli ku klientovi, stretli sme sa s negatívnym feedbackom. The Spot chcel zdôrazniť iné veci, ako tie, ktoré boli zdôraznené v koncepte, s ktorým sme prišli. Čakala nás teda ďalšia výzva – začať v polovici nášho času úplne odznova. Nakoniec sme priniesli tri nové koncepty, z ktorých si klient vybral jeden.“

"Pri prvom pokuse sme sa nezladili na výsledku. Z druhého návrhu sme boli nadšení a zhodli sme sa na tom, že sa chceme pustiť do jeho realizácie. A navrhli sme 10-dňovej agentúre, aby fungovala o čosi dlhšie, s tým, že svoje sídlo premiestni z Triadu do Spotu na nasledujúce týždne. Bola to skvelá skúsenosť a s 10-dňovou agentúrou sa nám pracovalo veľmi dobre, teda skôr to bol pre nás príjemne strávený čas," vysvetľuje zástupca The Spot Miroslava Duranková.

Kampaň by mala byť už čoskoro na svete, dostupná verejnosti.

Spolu sa do 10-dňovej agentúry prihlásilo 39 art directorov, 70 copywriterov, 13 account managerov, 12 social media guyov a 9 programátorov. Pozrite si ich prvotné návrhy. Ktoré logo by ste vybrali vy?

Zdroj: er.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. december 2025 16:41