Stratégie a Wiktor Leo Burnett hodnotia, ktoré reklamy majú väčšiu šancu uspieť na Cannes Lions. Dnes: JFK "Clouds over Cuba" verzus Paddy Power "SkyTweets".
Ľuboš Borovský, zástupca riaditeľa inzercie pre divíziu HN magazines, Ecopress, si vyberá Paddy Power.
Andrej Hlavačka, Head of Digital Production, Wiktor Leo Burnett: Jednoznačný víťazom sa u mňa stáva JFK Clouds over Cuba. Kampaň, ktorá ma oslovila už po prvom vzhliadnutí. Obrovská informačná hodnota podaná jednoduchým, ale dokonalým vizuálnym spracovaním. Vynikajúce použitie fiktívnych príbehov navyše umocňujúce atmosféru a strach z toho, „čo by bolo, keby...“. A ako človek, ktorého studená vojna zaujíma, som tým bol automaticky ohúrený a nadchnutý.
Paddy Power: Zaujímavé z pohľadu použitia technológií. Prenesme tweety na oblohu. Jednoduchý nápad, v mojich očiach však ide skôr o „technologickú onániu“.
Projekt Cannes Predictions 2013 pripravila kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett v spolupráci so Stratégiami. Ak sa aj Vy chcete zapojiť do hlasovania a zmerať si sily s porotou v Cannes, navštívte www.cannespredictions.sk, kde nájdete kompletnú 35ku reklám.
http://youtu.be/BggoiDfFQiU
http://youtu.be/xJQs3CpAges
Zdroj: red

