StoryEditor

Becherovke v novom TV spote hrá Horehronie

07.11.2013, 18:22
V duchu emócií, tradície a známej melódie sa nesie nová produktová kampaň Becherovky Original.

Vizuálne výrazný spot je podčiarknutý textom z pera Kamila Peteraja, ktorým sa vo voice-overi prihovára herečka Kamila Magálová. „Cieľom kampane, ktorá na staniciach TV Markíza a JOJ Group pobeží do 31. decembra 2013, je najmä zdôrazniť produktové benefity značky, pripomenúť jej emocionálne dedičstvo a budovať call to action,“ hovorí Veronika Wimmerová, marketingový manažér spoločnosti Jan Becher - Slovensko. Zaujímavá je aj voľba hudobného podkladu, ktorým sa stala inštumentálna verzia známej piesne Horehronie slovenskej speváčky Kristíny. Pre samotný spot motív upravil autor hudby Martin Kavulič. „Becherovka bola vždy česká aj slovenská. Je skrátka naša – a je tu, aby nás spájala. Tento fakt sme sa v novom spote rozhodli podčiarknuť symbolickým spojením karlovarskej Becherovky s magickým hudobným podkladom Horehronia,“ hovorí Veronika Wimmerová.

Okrem televíznej kampane sa Becherovka až do Vianoc zameria najmä na komunikáciu v printoch, na sociálnych sieťach, prostredníctvom advertoriálov a PR, ktoré značke zastrešuje agentúra Media & Communication Consulting. Autorom samotnej kampane je agentúra Together.

https://www.youtube.com/watch?v=qM0h2DF4qP0

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. november 2025 13:29