StoryEditor

Prvé Hodnotenie Stratégií po novom: šampiónom je MUW Saatchi&Saatchi

26.11.2013, 09:06
Práce agentúr prvýkrát hodnotila nová porota. Pozrite si, čo si myslí o ich úrovni.

Súťaž kreativity Hodnotenie Stratégií začala výnimočne v novembri a to s novou porotou, s novým systémom prihlasovania (elektronickým), s novou kategóriou (Online video).

Porotu tvorí 14 členov – ATL a BTL agentúry, klienti a zástupca médií. Šancu získať body majú agentúry odteraz vyššiu, a to najmä v prípade online projektov. Pribudla totiž kategória Online video.

Po pilotnom ročníku, kedy sa kategórie rozšírili o BTL (PR, Direct marketing, Event&Sales Promo), tieto kategórie ostávajú, hodnotiť sa budú kvartálne. Porotcovia z radu BTL sú však súčasťou poroty počas celého roka a zúčastňujú sa na hodnotení všetkých prihlásených prác.

Platné ostáva aj novozavedené pravidlo z predchádzajúceho ročníka, podľa ktorého porota na konci ročníka zasadne ešte raz a z prác, ktoré získali 5 a viac bodov, vyberie vždy jednu najlepšiu v každej kategórii. Tá získa (respektíve agentúra) rovných 30 bodov do Agentúry roka. Vyhlasovanie Šampióna a Agentúry mesiaca ostáva.

Prihlásiť práce je možné výhradne elektronicky na www.hodnoteniereklamy.sk. Stratégie majú týmto za cieľ kultivovať reklamný priemysel na Slovensku s prihliadnutím na trend spájania ATL s BTL.

Za sebou máme prvé Hodnotenie po novom. Pozrite si, ako úspešné v predchádzajúcom mesiaci boli agentúry so svojimi prácami a tiež nové zloženie poroty (nižšie nájdete aj komentáre k jednotlivým prácam):

 

Andrea Lapuniková,

Marketingová riaditeľka, Tesco Stores SR

 
 
Denisa Pernicová

Group brand manager, Pivovary Topvar

 

 

 
 
Veronika Wimmerová

Marketing Manager, Jan Becher - Slovensko

 

 
 
Milada Halová

Head of Brand Strategy and Communication Dept., Tatra banka

 

 

 
 
Marcel Lukačka

Riaditeľ, Pekná modrá

 

 

Štefan Kozák

Managing director, Creative Pro, predseda BTLka

 

 

Martin Mazag

Managing director, PRime time

 

 

Juraj Plánovský

Strategy Planner, Istropolitana Ogilvy

 

 
 
 
Bohumil Dohnal

Associate Creative director, MADE BY VACULIK

 

 

Martin Porada

CEO, 2CREATE

 

 

Peter Michalka

Unite Creative Director, MUW Saatchi&Saatchi

 

 

Maroš Kemény

Strategy Director, Creative Department

 

Róbert Cyprich,

Strategy director, Lowe GGK

 

+ 1 zástupca médií (Stratégie)

 

Takto porota vidí kvalitu prác, ktoré sa umiestnili na prvých troch miestach: (Zvyšné práce okomentované porotou nájdete v printových Stratégiách už tento týždeň.)

 

 

TV SPOTY

Veronika Wimmerová, Zrkadlo – Kooperativa (MUW Saatchi&Saatchi): Dobrý vtip a nadsádzka v segmente poisťovacích služieb vždy poteší, oceňujem i veľmi dobrú produkciu TV spotu.

 

PRINT

Štefan Kozák, Legenda je späť – Ryba Košice (MUW Saatchi&Saatchi): Skvelý story telling, story a príbeh značky v hlavnej úlohe, odprezentovaný vizuálne atraktívnym štýlom.

 

Denisa Pernicová, Choďte odtiaľto do... – Nadácia Tatra banky (MADE  BY VACULIK): Je to veľmi pekná myšlienka a jasné posolstvo, ktoré určite zasiahne cieľovú skupinu. Prevedenie, kde sa jedná o školské prostredie (tabuľu s odkazom napísaným kriedou) by som spravila určite výstižnejšie (pretože to nie je ľahko čitateľné) a hravejšie vzhľadom na mladú cieľovú skupinu.

 

OOH

Maroš Kemény, Zrkadlo – Kooperativa (MUW Saatchi&Saatchi): Milá metafora pre skalných autičkárov, ktorá celkom dobre funguje v každom mediatype. 

 

RÁDIOSPOTY

Juraj Plánovský, Ľudovky – Komunálna poisťovňa (MUW Saatchi&Saatchi): Pekný vtip, navyše pracujúci so záľubou cieľovej skupiny v ľudovkách. A zasmeje sa aj ten, kto ľudovky neznáša.

 

Bohumil Dohnal, Kľúče – Kia Motors Sales Slovensko (Wiktor Leo Burnett): Zima, zima, zima.

 

ONLINE

Maroš Kemény, EU fans – Slovak Telekom (MUW Saatchi&Saatchi): Fajn séria on-line videí, aj keď trochu pridlhých. Veľká škoda, že to pri nich aj skončilo a nevznikol komplexný online projekt. Potenciál tam určite bol. 

 

ONLINE VIDEO

Milada Halová, Slovakia cheers Arsenal, Barca, Chelsea – Slovak Telekom (MUW Saatchi&Saatchi): Celé tieto kluby a fancluby sú prostredím plným živočíšnych emócií, kde sa uznáva každá spolupatričnosť a vyjadrenie podpory. Aj keď som úplne mimo CS, viem si predstaviť, že to mohlo v rámci fanúšikovskej platformy a sociálnych sietí fungovať.

 

Marcel Lukačka, Choďte odtiaľto do... – Nadácia Tatra banky (MADE BY VACULIK): Online video ala making of je fajn ako produkt skutočne zaujímavého nápadu – komunikovať výzvu nadačného programu na (pre cieľovku bežnom médiu) - tabuli.

 

NEW MEDIA

Martin Porada, Matúš hľadá nástupcu – Core4: Pôvodný majákový nápad na webe s prepojením live videa a social media bol veľmi „catchy“ a zafungoval naozaj super. Pokus o pokračovanie na bannery však podľa mňa vôbec nevyšiel. Navyše, headhunterské odkazy na mňa pôsobia trochu zúfalo.

 

Štefan Kozák, KTO sa STARÁ? – Nadácia Socia (Creative Department): Silná idea, ťažšie čitateľná exekúcia.

 

 

Tento mesiac úroveň prác slovenských agentúr hodnotí Peter Michalka, Unite Creative Director v MUW Saatchi&Saatchi. „Úroveň kreativity je pomerne priemerná a príhodná dnešnej dobe,“ hovorí.

https://www.youtube.com/watch?v=B3u38ViYnZ8&feature=youtu.be

Zdroj: er.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. júl 2025 08:40