Tesco mobile sa pripomína svojou ponukou dvojnásobného kreditu pri každom dobití dvojicou nových reklám. Kampaň je inšpirovaná názvom britskej kampane Tesco mobile „There’s nothing funny about Tesco mobile“.
V slovenskej verzii sa ocitáme v posilňovni a v kníhkupectve, kde natrafíme na dvojicu mladíkov, respektíve mladých dám, ktoré sa vysmievajú z Tesco mobile. Smiech a pohŕdanie v nich vyvolá zabudnutý vyzváňajúci mobil s logom značky. Smejú sa až do momentu, kým ich neschladí dobre vyzerajúci majiteľ telefónu. Sánka im spadne nielen z atraktívneho neznámeho, ale hlavne z atraktívnej ponuky Tesco mobile.
Nová kampaň bude mať televíznu podporu vo forme dvoch tridsaťsekundových TV spotov a ich dvadsaťsekundových zostrihoch. Okrem toho budú bežať aj OOH kampaň a kino spoty a vo vybraných posilňovniach a kníhkupectvách budú nainštalované netradičné formáty.
Vizitka:
Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative Director: Dejan Galovič, Bohumil Dohnal
Copywriter: Henrich Varga
Art Director: Bohumil Dohnal
Strategy: Zuzana Ďurčeková
Account Manager: Tina Bineva
Production: Protos
Režisér: Viliam Csino
Fotograf: Šymon Kliman
https://www.youtube.com/watch?v=HnbUaQAumD0&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=PfYPbEcIdRI&feature=youtu.be