StoryEditor

Na Tesco mobile nie je nič smiešne, tvrdí reklama

02.04.2014, 12:11
A to naozaj. Pozrite si dvojicu nových reklám.

Tesco mobile sa pripomína svojou ponukou dvojnásobného kreditu pri každom dobití dvojicou nových reklám. Kampaň je inšpirovaná názvom britskej kampane Tesco mobile „There’s nothing funny about Tesco mobile“.

V slovenskej verzii sa ocitáme v posilňovni a v kníhkupectve, kde natrafíme na dvojicu mladíkov, respektíve mladých dám, ktoré sa vysmievajú z Tesco mobile. Smiech a pohŕdanie v nich vyvolá zabudnutý vyzváňajúci mobil s logom značky. Smejú sa až do momentu, kým ich neschladí dobre vyzerajúci majiteľ telefónu. Sánka im spadne nielen z atraktívneho neznámeho, ale hlavne z atraktívnej ponuky Tesco mobile.

Nová kampaň bude mať televíznu podporu vo forme dvoch tridsaťsekundových TV spotov a ich dvadsaťsekundových zostrihoch. Okrem toho budú bežať aj OOH kampaň a kino spoty a vo vybraných posilňovniach a kníhkupectvách budú nainštalované netradičné formáty. 

 

Vizitka:

Agentúra: MADE BY VACULIK

Creative Director: Dejan Galovič, Bohumil Dohnal

Copywriter: Henrich Varga

Art Director: Bohumil Dohnal

Strategy: Zuzana Ďurčeková

Account Manager: Tina Bineva

Production: Protos

Režisér: Viliam Csino

Fotograf: Šymon Kliman

 

https://www.youtube.com/watch?v=HnbUaQAumD0&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=PfYPbEcIdRI&feature=youtu.be

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. júl 2025 08:20