Silu internetu a mobilov dnes už nikto neodškriepi. Nastala fáza dva - ako nové pracovné nástroje, postupy a komunikačné kanály začleniť do bežného fungovania marketingového oddelenia či reklamnej agentúry?
Konferencia Internet je sexy, ktorá sa bude konať už túto stredu 4. decembra v Hoteli Bratislava, sa tento rok pozrie na nové pravidlá marketingovej práce. Ako menia cloud riešenia prácu majiteľov firiem a ich zamestnancov? Ako mení internetová komunikácia prácu mediálnych, reklamných a PR agentúr?
Ako sa varí internet
V rámci prvého blogu agentúry aj marketingoví manažéri dajú možnosť účastníkom konferencie nazrieť do svojich kuchýň. Ako vyzerá príprava internetových kampaní v rôznych typoch agentúr? Ako vyzerá denná operatíva v marketingových oddeleniach menších aj väčších firiem? Spíkrami budú Juraj Ďurov z GTS Slovakia, Daniel Zaiček z B2B Group, Ján Brtáň z agentúry Magazine, Peter Zimerman z Pro-fit.eu Ako sa promuje softvérový nástroj a zástupca spoločnosti MONOGRAM Technologies.
Nové nástroje práce
Aké nástroje sa oplatí použiť na manažovanie marketingových projektov? Tvorcovia nástrojov aj ich skúsení používatelia prídu porozprávať o tom, ako a na aké projekty použiť cloud riešenia. Tejto témy sa zhostia Martin Kveton z IBM, Peter Bolebruch z In Media/ Magazine AG a zástupca projektu InHiro.
Nové pravidlá práce
Ako internet zmenil zabehnuté formy marketingovej a reklamnej práce? Čo sa reálne zmenilo, a kam sa budú veci ďalej uberať? Tretej sekcie spojenej s prednáškami aj panelovou diskusiou sa zúčastnia Semir Aldabagh z IBM, Matúš Nováček z Forbis s.r.o., či Martin Horváth z Etargetu.
Kompletný program nájdete na webovej stránke HN konferencií.
Zdroj: red

