Belgický majster bojových umení predviedol svoj legendárny “The Epic Split” stojac na bočných zrkadlách nákladných áut značky Volvo. Za pomalého cúvania tak donútili autá Jean Clauda prísť do úplneho rozkročenia-splitu. Značka tak chce odprezentovať zavedenie dynamického systému riadenia.
Nový systém riadenia je určený na zlepšenie presnosti a stability, ktorú herec stvárnil bez menších problémov. Jeho pokojný výraz tváre a v pozadí hrajúci Soundtrack od Enjy - Only time, znázorňujú presne tú atmosféru, ktorú chce značka šíriť.
Kto si myslí, že Jean-Claude Van Damme patrí do starého železa, táto reklama je skvelým dôkazom, že to tak určite nie je. Viaceré komentáre naznačujú, že nová reklama na Volvo by mohla byť vzorom pre tvorbu televíznych reklám. Súhlasíte?
Pozrite si video a vyskúšaje si aj nové pridávanie komentárov na YouTube.
https://www.youtube.com/watch?v=M7FIvfx5J10
Zdroj: Erika Brindzová, mb.

