StoryEditor

Wiktor Leo Burnett hľadá „čerstvé mäso“

31.03.2014, 14:33
V hre je trojmesačná platená stáž.

Wiktor Leo Burnett pravidelne hľadá novú krv do svojho tímu. Čerstvé mäso je projekt, do ktorého sa môžu zapojiť študenti bez predošlej praxe a získať tak miesto v agentúre. Podmienkou je zaslať návrh na projekt Cannes Prediction 2014.

„Ak nás stážista presvedčí o svojom talente, radi si ho v agentúre necháme. Dnes už Account Manager Igor a Traffic Manager Rišo, naše prvé dve „čerstvé mäsá“, sú toho dôkazom,“ hovorí o šanci Marcela Liptajová, Talents & Culture Manager agentúry.

Termín na zaslanie návrhov na projekt Cannes Predictions je 7. 4. 2014. Tí najlepší budú pozvaní na osobnú prezentáciu. Víťazi budú známi v polovici apríla. Autor víťazného projektu svoj návrh aj zrealizuje.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. júl 2025 18:36