V novej valentískej facebook aplikácii od MADE BY VACULIK majú fanúšikovia Tesca možnosť prirovnať svoje city k ich obľúbenej pochúťke a povýšiť tak svoju frajerku či frajera nad slaninu s cibuľou, bošácku slivovicu, zavináče po opici, legendárne bambino na rožku či pivo každý piatok.
V Chutnej valentínke si používateľ zostavuje vlastnú valentínku tak, že si najprv vyberie z ľúbozvučných oslovení, pričom môže napísať aj vlastné. Následne si zvolí vyznanie a vo finále jeho obľúbenú potravinu alebo kombináciu potravín. Chutnú valentínku potom stačí už len odoslať.
VIZITKA KAMPANE:
Agentúra: MADE BY VACULIK
Klient: Tesco
Creative director: Dejan Galovič
Copywriter: Vlado Križan, Petra Števonková
Art director: Michal Salva
Digital strategist: Lukáš Švaro
Account manager: Andrej Medveď
Developer: Ján Žitňan

