StoryEditor

Tesco prichádza s chutnou valentínkou. A to doslova

14.02.2014, 16:04
Vyjadrite svoje city párkami s horčicou, treskou s rožkom či spišskou borovičkou.

V novej valentískej facebook aplikácii od MADE BY VACULIK majú fanúšikovia Tesca možnosť prirovnať svoje city k ich obľúbenej pochúťke a povýšiť tak svoju frajerku či frajera nad slaninu s cibuľou, bošácku slivovicu, zavináče po opici, legendárne bambino na rožku či pivo každý piatok.

V Chutnej valentínke si používateľ zostavuje vlastnú valentínku tak, že si najprv vyberie z ľúbozvučných oslovení, pričom môže napísať aj vlastné. Následne si zvolí vyznanie a vo finále jeho obľúbenú potravinu alebo kombináciu potravín. Chutnú valentínku potom stačí už len odoslať.

VIZITKA KAMPANE:

Agentúra: MADE BY VACULIK

Klient: Tesco

Creative director: Dejan Galovič

Copywriter: Vlado Križan, Petra Števonková

Art director: Michal Salva

Digital strategist: Lukáš Švaro

Account manager: Andrej Medveď

Developer: Ján Žitňan

 

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. december 2025 13:16