StoryEditor

Creative Department vyhralo Generali Slovensko

04.02.2014, 06:59
Pre poisťovňu bude agentúra zastrešovať komplexnú komunikáciu. Tender bol trojkolový.

Generali Slovensko na konci minulého roka tendrovalo kreatívne agentúry, celkovo súťažilo 9 agentúr. Víťazom je Creative Department.

Podľa slov Zuzany Hlivákovej, vrchnej riaditeľky Úseku marketingu a komunikácie poisťovne Generali, pri výbere pracovali s ukazovateľmi ako počet zamestnancov, income agentúry a profil jej klientov. "Income v súlade s počtom a profilom klientov je indikátorom miery závislosti agentúry od nás ako klienta," povedala pre Stratégie Hliváková. Zároveň poisťovňa prihliadala na dve skupiny agentúr, a to TOP veľké agentúry a druhú skupinu naopak malé agentúry z hľadiska objemu, veľkosti a počtu zamestnancov. Agentúry v druhom kole tendra dostali zadanie zamerané na salesové riešenie/kampaň s cieľovým segmentom interní a externí obchodníci. "Vo finálnom kole nás zaujímali salesové kampane, sales supportové riešenia a ich obchodný prínos. A pri oboch kolách hrali, samozrejme, veľkú rolu financie," dodáva.

Celkovo bude víťazná agentúra zastrešovať všetky ATL, BTL a sales supportové aktivity. Prvé aktivity budú BTL materiály, produktová kampaň a sales kampane.

Simona Bubánová, managing director Creative Department, hovorí pre Stratégie o priebehu konania: „Bol to dlhý a zložitý trojkolový tender. V prvom kole klient testoval kreatívny prístup agentúry, v druhom smerovalo zadanie k vypracovaniu sales stratégie. A tretie, najneobľúbenejšie kolo bolo o cenovej komparácii. Veľmi sa teším, že sa nám takto náročný tender podarilo vyhrať."

 

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. máj 2025 09:03