StoryEditor

Reklamy Google v Londýne ukazujú turistom cestu

08.11.2013, 13:36
Súčasťou londýnskych ulíc je 160 outdoorových plôch s interaktívnou reklamou od Google.

Na 160 outdoorových plochách v Londýne umiestnil Google interaktívnu reklamu, ktorá naviguje ľudí k zadaným turistickým atrakciám a ďalším miestam podľa ich voľby.

Projekt využíva aplikáciu Google Now, bežne dostupnú v smartphonoch. Okrem navigácie odpovedá na ďalšie otázky užitočné pre turistov.

Pilotný projekt s názvom Google Outside vznikol v spolupráci s agentúrami R/GA na digitálnych plochách spoločnosti Clear Channel (autobusové zastávky) a CBS Outdoor (metro), mediálny priestor nakúpila agentúra Manning Gottlieb OMD.

http://youtu.be/iTo-lLl7FaM

Zdroj: jp

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 20:18