StoryEditor

Tatra banka využila pätsekundový YouTube spot

26.02.2014, 15:26
V piatich „nepreskočiteľných“ sekundách sa na YouTube dozviete celý produktový benefit novej kampane.

Témou najnovšej kampane Tatra banky je jej "hypotéka s najnižším úrokom v histórii". Kampaň pochádza už tradične z dielne agentúry MADE BY VACULIK, ktorej úlohou bolo adaptovať TV spot promujúci benefit online konzultácie.

Okrem TV spotu prebieha kampaň aj na printoch a online, kde agentúra prišla so špeciálnym 5-sekundovým YouTube spotom. Toto inovatívne riešenie bolo navrhnuté tak, aby sa divák v piatich „nepreskočiteľných“ sekundách, ktoré si musí na YouTube pozrieť, dozvedel celý produktový benefit – najnižší úrok v histórii.

 

Pozrite si 5-sekundové video pod správou (TV spot je v poradí druhý).

 

 

 

Vizitka kampane:

Kreatívny riaditeľ: Peter Ižo, Dejan Galovič

Art director: Igor Majkut

Copywriter: Peter Ižo

Account manager: Lucia Kozičová

Produkcia: Hitchhiker Films

Réžia TV spotu: Roman Valent

DOP: Juraj Chlpík

Hudba: Jan P. Muchow

 

Päťsekundové YouTube video:

Art director: Juraj Zajačka

Copywriter: Vlado Križan, Petra Števonková

Digital strategist: Lukáš Švaro

Produkcia spotu: ALIEN studio

 

http://youtu.be/8YrJ2Uo8V_o

http://youtu.be/fVwvZX6Xblk

Zdroj: Miroslava Klempová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. jún 2025 18:21