Témou najnovšej kampane Tatra banky je jej "hypotéka s najnižším úrokom v histórii". Kampaň pochádza už tradične z dielne agentúry MADE BY VACULIK, ktorej úlohou bolo adaptovať TV spot promujúci benefit online konzultácie.
Okrem TV spotu prebieha kampaň aj na printoch a online, kde agentúra prišla so špeciálnym 5-sekundovým YouTube spotom. Toto inovatívne riešenie bolo navrhnuté tak, aby sa divák v piatich „nepreskočiteľných“ sekundách, ktoré si musí na YouTube pozrieť, dozvedel celý produktový benefit – najnižší úrok v histórii.
Pozrite si 5-sekundové video pod správou (TV spot je v poradí druhý).
Vizitka kampane:
Kreatívny riaditeľ: Peter Ižo, Dejan Galovič
Art director: Igor Majkut
Copywriter: Peter Ižo
Account manager: Lucia Kozičová
Produkcia: Hitchhiker Films
Réžia TV spotu: Roman Valent
DOP: Juraj Chlpík
Hudba: Jan P. Muchow
Päťsekundové YouTube video:
Art director: Juraj Zajačka
Copywriter: Vlado Križan, Petra Števonková
Digital strategist: Lukáš Švaro
Produkcia spotu: ALIEN studio
http://youtu.be/8YrJ2Uo8V_o
http://youtu.be/fVwvZX6Xblk
Zdroj: Miroslava Klempová