Štefan Hríb je tvárou novej kampane. Cez svoju osobu promuje časopis .týždeň, v ktorom je šéfredaktorom a spolumajiteľom vydavateľstva: "Som Štefan Hríb, poznáš ma z telky a nepoznáš môj časopis?" hovorí v spote.
Cieľom novej kampane je dostať časopis .týždeň do pozornosti televíznych divákov sledujúcich Hríbovu reláciu Večer pod lampou, ktorú vysiela Dvojka RTVS. "Ak ma poznáte z televízie a aspoň trochu sa vám páči, čo tam robím, ale nepoznáte .týždeň, skúste si náš časopis pozrieť. Myslím, že v ňom nájdete rovnako zaujímavý svet," píše v editoriali Štefan Hríb.
- Pozrite si spot so Štefan Hríbom na citaj.tyzden.sk
Kampaň smeruje na mikrostránku citaj.tyzden.sk, kde si môžu ľudia pozrieť spot a prelistovať špeciálne upravené vydanie .týždňa. Okrem webu prebieha kampaň v printe (Sme, Hospodárske noviny, Trend, Stratégie, Nota bene) a online Zoznam.sk, Azet.sk, Aktuality.sk, eTrend.sk, Mediálne.sk. Za kampaňou stojí kreatívne duo Csere&Erdélyi.
Podľa oficiálneho auditu predaja tlače ABC SR má .týždeň priemerný tlačený náklad 19 602 kusov a predaný 13 275 kusov (január až august 2013). Vychádza vo vydavateľstve W Press.
Printový inzerát:
Zdroj: Ivan Krasko