StoryEditor

Nová kampaň Raiffeisen banky je v štýle Bambuľky

06.05.2014, 12:38
Známy seriál Bambuľkine dobrodružstvá majú symbolizovať svet Raiffeisen banky, v ktorom je všetko krásne jednoduché.

V týchto dňoch prichádza Raiffeisen banka s novou nadlinkovou kampaňou.

Hoci na slovenskom trhu pôsobí už rok, doteraz sa sústredila najmä na budovanie siete pobočiek a komunikácia s klientmi prebiehala prostredníctvom lokálnych kampaní. Do ostrej celoslovenskej prevádzky prechádza až teraz, preto je práve prebiehajúca kampaň launchom značky Raiffeisen na Slovensku.

Cieľom kampane nebolo iba uviesť značku Raiffeisen na trh, ale vytvoriť dlhodobý a výrazný komunikačný koncept, ktorý má banku dostatočne odlíšiť od konkurencie.

Inšpiráciou sa stal známy a dnes už legendárny televízny seriál Bambuľkine dobrodružstvá. Obľúbený je u generácie, ktorá je dnes cieľovou skupinou banky a symbolizovať tiež má svet Raiffeisen banky a jej benefity.

Raiffeisen banka prichádza s prísľubom ušetriť klientom čas, aby ho mohli čo najviac tráviť so svojimi najbližšími. Preto prináša jednoduché, zrozumiteľné produkty a služby.  Práve to predstavuje svet Bambuľky a deda Jozefa – svet, v ktorom je všetko krásne jednoduchšie.

Kampaň pripravila agentúra MADE BY VACULIK a bude prebiehať v TV, outdoore, inzercii a online.

 

Vizitka kampane:

Kreatívny riaditeľ: Peter Ižo, Dejan Galovič

Art director: Braňo Mladý

Copywriter: Peter Ižo, Marek Konečný

Strategic director: Eva Šinková

Account manager: Veronika Zacharová

Produkcia: Protos

Réžia: Juraj Johanides

Kamera: Tomáš Juríček

Fotograf: Šymon Kliman

https://www.youtube.com/watch?v=4QrJkQCszYQ&feature=youtu.be

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. júl 2025 09:50