StoryEditor

Vodafone paroduje Volvo Trucks, Miley Cyrus a Babovřesky

24.02.2014, 10:59
V kampani český operátor skombinoval Split reklamu na Volvo Trucks s Van Dammom a Wrecking Ball od Miley Cyrus s obyvateľmi Ratměřic. Pozrite si videá.

Český operátor využil vo svojej novej kampani na pokrytie rýchleho internetu v Česku paródie na dve virálne videá minulého roka - reklamu na Volvo Trucks s hercom Van Dammom a videoklip Miley Cyrus k jej piesni Wrecking Ball. Obyvatelia dedinky Ratměřice vytvorili komparz vo oboch hlavných spotoch, v ktorých zároveň znie pieseň Only Time od speváčky Enya (pôvodne zaznela vo Volvo spote Epic Split).

Vodafone po novom pokrýva technológiou LTE lokality v Jihočeském, Pardubickém, Středočeském, Ústeckém kraji a v kraji Vysočina. Kampaň má ukázať, že rychlý internet od Vodafone je dostupný na väčšine územia ČR. V kampani vystupujú aj skutoční obyvatelia dedinky Ratměřice. "Hlavnými hrdinkami kampane sú staršie dámy, ktoré rýchly internet inšpiruje k novým činnostiam, ktorými si spestrujú život na dedine."  V tej istej obci Vodafone plánuje v budúcnosti realizovať aj ďalšie aktivity na podporu svojho Turbo Internetu. 

Kampaň sa objaví v českých televíziách, tlači, na internete a v outdoore. TV, tisku, na internetu a venkovních nosičích.

Spoty režíroval Roman Valent, kreatívu kampane má na svedomí agentúra McCann Prague, o nákup mediálneho priestoru sa stará česká OMD.

 

Paródií na reklamu pre Volvo Trucks, kde Jean-Claude Van Damme robí roznožku medzi cúvajúcimi kamiónmi, bolo minulý rok veľa. No až český operátor Vodafone si dovolil tento virál použiť vo svojej komerčnej kampani. Rovnako ako populárny videoklip Miley Cyrus. Pozrite si videá:

 

 

 

 

http://youtu.be/c-fqj6Uz0io

http://youtu.be/76h92bbDBo0

Zdroj: Miroslava Klempová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. november 2025 19:49