StoryEditor

Kaspen/Jung von Matt je novou agentúrou Sushi Time

30.01.2014, 15:52
Okrem reklamného servisu sa zúčastní aj tvorby obchodného modelu.

Na základe úspechu vo výberovom konaní bude bratislavská pobočka Kaspen/JvM zastrešovať reklamný servis pre značku Sushi Time a zároveň sa zúčastní na rozvoji a inovácii jej obchodného modelu.

“Kaspen/JvM sme vybrali najmä pre ich neštandardný prístup k našim zadaniam, možnosti osobnej spolupráce s kreatívnym tímom a v neposlednom rade pre ich pôsobenie na českom trhu, kde sme aktívni aj my,"  hovorí o novej spolupráci Tomáš Nagy, spolumajiteľ spoločnosti.  

„Preukázanú dôveru si vážime o to viac, že ide o jeden z našich pilotných projektov, kde s klientom nefungujeme len vo vzťahu zadávateľ - agentúra, ale stávame sa partnermi spolupracujúcimi na viacerých úrovniach obchodného modelu,“ dodáva Branislav Čavoj, account director agentúry.

Aktuálnou komunikáciou Sushi Time reaguje na dočasné zrušenie prevádzky svojho konkurenta a podáva pomocnú ruku jeho hladujúcim zákazníkom aj prostredníctvom novonavrhnutého produktu Smutný ninja, ktorý vznikol vďaka spolupráci agentúry so Sushi Time.

 

Doteraz pod komunikáciu Sushi Time bola podpísaná agentúra Jandl, jej tvorbu si môžete pozrieť tu.

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. júl 2025 09:33