StoryEditor

Prvá stavebná sporiteľňa má novú kampaň. Pozrite si ju

17.02.2014, 09:36
Kampaň nazvanú „Úverová revolúcia“ pripravila agentúra Respect APP.

Prvá stavebná sporiteľňa (PSS) uvádza reklamnú kampaň o aktuálnych výhodách, ktoré sa týkajú úverov na bývanie. Pod zastrešujúcim názvom „Úverová revolúcia“ kampaň pripravila reklamná agentúra Respect APP.

"Revolučná atmosféra" sa v televíznom spote odohráva namiesto ulice v domácnosti, pričom jednotlivé benefity sú podávané stručne a heslovite. Súčasťou kampane sú aj printy, outdoor, a POS materiály. Jednotiacim vizuálnym motívom všetkých tlačených nadlinkových aj podlinkových nosičov je transparent s názvom kampane, ktorý zároveň plní aj funkciu headline-u - Úverová revolúcia.

Vizitka kampane:

Klient: Prvá stavebná sporiteľňa

Produkt: Úvery na bývanie

Reklamná agentúra: Respect APP

Kreatívny riaditeľ: Yolka Udičová, Róbert Slovák

Art director: Lenka Rajčanová

Copywriter: Oliver Lippo

Réžia: Dano Dekan

Produkcia: Hitchhiker Films

http://youtu.be/FRrfmA8sqsI

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. jún 2025 03:58