Prvá stavebná sporiteľňa (PSS) uvádza reklamnú kampaň o aktuálnych výhodách, ktoré sa týkajú úverov na bývanie. Pod zastrešujúcim názvom „Úverová revolúcia“ kampaň pripravila reklamná agentúra Respect APP.
"Revolučná atmosféra" sa v televíznom spote odohráva namiesto ulice v domácnosti, pričom jednotlivé benefity sú podávané stručne a heslovite. Súčasťou kampane sú aj printy, outdoor, a POS materiály. Jednotiacim vizuálnym motívom všetkých tlačených nadlinkových aj podlinkových nosičov je transparent s názvom kampane, ktorý zároveň plní aj funkciu headline-u - Úverová revolúcia.
Vizitka kampane:
Klient: Prvá stavebná sporiteľňa
Produkt: Úvery na bývanie
Reklamná agentúra: Respect APP
Kreatívny riaditeľ: Yolka Udičová, Róbert Slovák
Art director: Lenka Rajčanová
Copywriter: Oliver Lippo
Réžia: Dano Dekan
Produkcia: Hitchhiker Films
http://youtu.be/FRrfmA8sqsI