StoryEditor

EFFIE zverejnila prihlásené práce a zmeny v štatúte

04.11.2013, 18:53
Po novom môžu práce súťažiť len v jednej produktovej kategórii, ale zároveň i v jednej špeciálnej kategórii.

Klub reklamných agentúr Slovenska, organizátor národnej súťaže efektivity marketingovej komunikácie EFFIE Slovakia zverejnil zoznam prihlásených prác do 15. ročníka tejto súťaže. Do termínu uzávierky sa do súťaže prihlásilo  10 agentúr s 27 kampaňami.

V tomto ročníku  EFFIE Slovakia sa udiali viaceré zásadné  zmeny v štatúte súťaže.

·     Prvou zásadnou zmenou je, že práce hodnotia dve nezávislé poroty. Hodnotenia obidvoch porôt sú rovnako dôležité.

V prvom kole každú prácu hodnotí (boduje) len 7 porotcov a každý z nich hodnotí maximálne 12 prác. Oproti minulým rokom sa počet prác, ktoré porotca hodnotí, zmenšil v priemere na polovicu, aby každý porotca mohol dôkladne preštudovať každú prácu a čo najlepšie ju posúdiť (na shortlist postúpi každá práca, ktorá prekročí hranicu 50 bodov a zároveň bude v prvé 2/5 prác – pre tento ročník bolo prihlásených 27 prác a teoretickú šancu postúpiť na shortlist má 11 prác)

Porota v druhom kole (má 13 členov) najprv samostatne hodnotí (boduje) práce, ktoré sa dostali na shortlist. Po odovzdaní bodovacích hárkov sa porota stretne na svojom jedinom zasadnutí, kde sa dozvie poradie bodovaných prác v jednotlivých kategóriách, a po diskusii hlasuje o udelení cien v jednotlivých kategóriách. (ocenených môže byť maximálne 1/5 zo všetkých prihlásených prác v danom ročníku).

·     Druhou zásadnou zmenou je, že sa zmenil hodnotiaci systém. Porotcovia v prvom, ale aj v druhom kole hodnotia (bodujú) len tri kapitoly prihlášky, a to:

STRATÉGIA A IDEA  (0 – 40 bodov)

EXEKÚCIA   (0 – 20 bodov)

DOSIAHNUTÉ VÝSLEDKY (0 – 40 bodov)

·     Treťou zmenou v štatúte je, že od tohto ročníka porotcovia v druhom kole hodnotenia budú vyhodnocovať efektivitu kampaní v jednotlivých produktových a špeciálnych kategóriách, a preto budú musieť pozerať na tieto práce cez prizmu tej-ktorej kategórie.

·     Poslednou zásadnou zmenou v štatúte je, že práce môžu súťažiť len v jednej produktovej kategórii, ale zároveň môžu súťažiť i v jednej špeciálnej kategórii. Tzn. práce takto prihlásené môžu získať až dve ocenenia.

 

P.Č.

KAT.

AGENTÚRA

NÁZOV KAMPANE

KLIENT

1

A

JANDL, marketing a reklama

eDiéta - V každej z vás sa skrýva štíhla žena

eDiéta, s.r.o.

2

A

MUW Saatchi & Saatchi

Veľký Tresko

Ryby Košice, spol. s r.o.

3

B

Istropolitana Ogilvy

Výtlky

Anybody - stobodové bio masáže

4

C

Kaspen/Jung von Matt

Záleží na uhle pohľadu

Panorama City, s.r.o.

5

F

MUW Saatchi & Saatchi

Rybník

Komunálna poisťovňa, a. s.

6

G

Istropolitana Ogilvy

Refinančná Flexipôžička

VÚB Banka, a.s

7

G

MUW Saatchi & Saatchi

Podnikateľské úvery s podporou EÚ

Československá obchodná banka, a.s.

8

G

Wiktor Leo Burnett

Veľké peniaze

J & T Banka, a.s.

9

G

Istropolitana Ogilvy

Flexihypotéka

VÚB Banka, a.s

10

G

Zaraguza Digital

Rytmusova finančná akadémia

Tatra Banka, a. s.

11

H

Istropolitana Ogilvy

Doma mi vždy doprajú viac

Slovenský plynárenský priemysel, a. s.

12

H

MADE BY VACULIK

I love Central

Immocamp Group, a.s.

13

I

MADE BY VACULIK

Lokal TV

InOut Studio, s.r.o.

14

J

Istropolitana Ogilvy

Kúpte si nesmrteľnosť

Truc sphérique, občianske združenie

15

K

Wiktor Leo Burnett

Kengura

Orange Slovensko, a. s.

16

K

MUW Saatchi & Saatchi

Geniálna inforlinka

Slovak Telekom, a. s.

17

K

VCCP Bratislava

Ako zmeniť telekomunikačný trh a získať 1,5 miliónov zákazníkov

Telefonica Slovakia

18

K

MUW Saatchi & Saatchi

Happy paušály

Slovak Telekom, a. s.

19

M

Wiktor Leo Burnett

e-deti

Orange Slovensko, a. s.

20

M

Comunique

Chlieb

Slovenský výbor pre UNICEF

21

JANDL, marketing a reklama

ZOO Bratislava - Príďte navštíviť ich šťastnéjších príbuzných

ZOO Bratislava

22

MUW Saatchi & Saatchi

Veľký Tresko

Ryby Košice, spol. s r.o.

23

MADE BY VACULIK

Lokal TV

InOut Studio, s.r.o.

24

Istropolitana Ogilvy

Tu a teraz

Magna Deti v núdzi

25

MEC Slovakia

Mágio pláž 2013

Slovak Telekom, a. s.

26

Istropolitana Ogilvy

Sagan Parking on Citroën

CITROËN SLOVAKIA s.r.o.

27

Zaraguza Digital

Rytmusova finančná akadémia

Tatra Banka, a. s.

Organizátori  súťaže a podujatia: Klub reklamných agentúr Slovenska, Hospodárske noviny

Viac informácií na www.effie.sk

Zdroj: KRAS

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. jún 2025 04:58