StoryEditor

SodaStream bude opäť v reklamných brejkoch Super Bowl

11.11.2013, 10:24
Novú globálnu kampaň v budúcom roku odštartuje spoločnosť počas finále amerického futbalu.

Spoločnosť SodaStream oznámila, že svoju globálnu reklamnú kampaň v budúcom roku odštartuje počas finále amerického futbalu Super Bowl. Už druhý rok tak bude známy výrobca domácej sódy súčasťou približne 40 elitných značiek, ktoré sa predstavia v reklamných brejkoch Super Bowl.

 

Značka sa chcela svojím kontroverzným útokom na najznámejšie značky sladených sýtených nápojov presadiť aj počas priameho prenosu finále amerického futbalu Super Bowl v roku 2013. Jej spot stanica CBS najskôr odmietla odvysielať. (Ešte predtým napríklad zakázali reklamný spot “The SodaStream Effect” vo Veľkej Británii.) Nakoniec bol do vysielania Super Bowl 2013 umiestnený spot, ktorý sa koncom roka vysielal aj na Slovensku (video pod správou).

 

„Super Bowl je pre SodaStream osvedčeným podujatím, počas ktorého môžeme predstaviť náš revolučný odkaz viac ako 100 miliónom divákov, a zároveň povzbudiť spotrebiteľov, aby si vychutnali sofistikovanejšiu alternatívu k baleným sýteným nápojom,“ povedal Daniel Birnbaum, CEO spoločnosti SodaStream.

Priamy prenos Super Bowl XLVIII odvysiela stanica FOX 2. februára 2014 zo štadiónu MetLife v New Jersey. Reklamný spot SodaStream sa objaví počas štvrtej štvrtiny tohto zápasu.

 

Značku SodaStream si tento rok vybral ako ekologickú alternatívu sýtených nápojov aj americký pavilón na Filmovom festivale v Cannes (po dlhoročnom sponzorstve Coca-Colou).

Na Slovensku značka v minulosti spolupracovala tiež s UNICEF Slovensko, ktorej poskytovala výrobky do online súťaží v rámci kampane „Priatelia detí UNICEF“.

http://youtu.be/tE9U4mMqKP4

Zdroj: mia

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. júl 2025 09:43