StoryEditor

Kampaň: Slovensko oslavuje 10 rokov v EÚ

19.03.2014, 16:40
Pod komunikáciou je podpísaná THIS IS LOCCO. Pozrite si výsledok.

Európska komisia oslovila agentúru THIS IS LOCCO na základe predchádzajúcej spolupráce (festival Bažant Pohoda) so zadaním - vytvoriť špeciálny vizuálny štýl, ktorý sa použije v outdoore na polepoch autobusov či v oficiálnych videách. Pripomenúť tak chce komisia 10. výročie vstupu Slovenska do EÚ.

 

 

 

Agentúra pri riešení zadania dostala voľnejšiu roku. Cieľom bolo zachytiť slovenskú tradíciu a hrdosť, že sme súčasťou modernej Európy. Výsledkom spolupráce je séria komplementárnych kľúčových obrazov vytvorených na pomedzí pixel-artu a výšiviek, ktoré zobrazujú symboly ako znak Slovenska či Kriváň. Počas celého roka tak budeme stretávať obrandovaný autobus, ktorý toto výročie bude pripomínať. Claim na autobuse príznačne hovorí: Vezieme sa v tom spolu.

"Chceli sme tým zdôrazniť, že EÚ netvorí len Brusel, ale aj Slovensko. Výsledok je podľa môjho názoru veľmi zaujímavý a vzbudil mnoho pozitívnych reakcií," vysvetľuje Peter Zsapka, Head of Communication Section z Európskej Komisie na Slovensku. Celkovo takto nastavená komunikácia má oslavovať výhody ako slobodné cestovanie, spoločnú menu či európsky pocit zodpovednosti.

"Chceme v hlavách a srdciach ľudí inšpirovať úvahy, čo všetko nám účasť v Európe priniesla a aké príležitosti a zodpovednosti nás čakajú. Je jedno, či je človek na zastávke a v autobuse tri minúty alebo pol hodinu, má čas zamyslieť sa. Chceme iba to,” uzatvára Tomáš Rosputinský z THIS IS LOCCO.

 

Vizitka kampane:

Názov: Vezieme sa v tom spolu

Copywriter: Lucia Pazičová

Art director: Matej Rudinský, Matej Pavlanský, Martin Máčada

Creative leader: Juraj Kováč

Creative director: Tomáš Rosputinský

Account manager: Slávka Kráľová

 

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. december 2025 07:35