Európska komisia oslovila agentúru THIS IS LOCCO na základe predchádzajúcej spolupráce (festival Bažant Pohoda) so zadaním - vytvoriť špeciálny vizuálny štýl, ktorý sa použije v outdoore na polepoch autobusov či v oficiálnych videách. Pripomenúť tak chce komisia 10. výročie vstupu Slovenska do EÚ.
Agentúra pri riešení zadania dostala voľnejšiu roku. Cieľom bolo zachytiť slovenskú tradíciu a hrdosť, že sme súčasťou modernej Európy. Výsledkom spolupráce je séria komplementárnych kľúčových obrazov vytvorených na pomedzí pixel-artu a výšiviek, ktoré zobrazujú symboly ako znak Slovenska či Kriváň. Počas celého roka tak budeme stretávať obrandovaný autobus, ktorý toto výročie bude pripomínať. Claim na autobuse príznačne hovorí: Vezieme sa v tom spolu.
"Chceli sme tým zdôrazniť, že EÚ netvorí len Brusel, ale aj Slovensko. Výsledok je podľa môjho názoru veľmi zaujímavý a vzbudil mnoho pozitívnych reakcií," vysvetľuje Peter Zsapka, Head of Communication Section z Európskej Komisie na Slovensku. Celkovo takto nastavená komunikácia má oslavovať výhody ako slobodné cestovanie, spoločnú menu či európsky pocit zodpovednosti.
"Chceme v hlavách a srdciach ľudí inšpirovať úvahy, čo všetko nám účasť v Európe priniesla a aké príležitosti a zodpovednosti nás čakajú. Je jedno, či je človek na zastávke a v autobuse tri minúty alebo pol hodinu, má čas zamyslieť sa. Chceme iba to,” uzatvára Tomáš Rosputinský z THIS IS LOCCO.
Vizitka kampane:
Názov: Vezieme sa v tom spolu
Copywriter: Lucia Pazičová
Art director: Matej Rudinský, Matej Pavlanský, Martin Máčada
Creative leader: Juraj Kováč
Creative director: Tomáš Rosputinský
Account manager: Slávka Kráľová

