StoryEditor

O značku Birell sa bude nasledujúce roky starať TRIAD Advertising

20.01.2014, 13:58
Agentúra bude pripravovať celkovú stratégiu, vrátane ATL a digital komunikácie.

Koncom roka 2013 spoločnosť Pivovary Topvar zrealizovala výberové konanie na komplexnú komunikáciu pre značku nealkoholického piva Birell. Víťazom tendra sa stala agentúra TRIAD Advertising.

 

Predmetom výberového konania bola strategická vízia a smerovanie značky Birell, ale aj návrh konceptu dlhodobej komunikácie v ATL a v digitále. „Z predložených návrhov sa nám najviac páčila práca TRIAD Advertising. Zaujala nás svojím pohľadom na značku a kreativitou pripravených prác,“ povedal Dušan Mateička, brand manager značky Birell.
 

TRIAD dlhodobo spolupracuje so spoločnosťou Pivovary Topvar na rôznych projektoch, najmä pre pivá Velkopopovický Kozel a Pilsner Urquell. „Je to pre nás výzva a hlavne skvelá príležitosť pracovať na dlhodobom koncepte od samotnej definície značky, cez ATL až po digitál. Myslíme si, že presne týmto prístupom sa dá pre značku vyťažiť najviac. Práca na tomto zadaní nás preto skutočne bavila a už teraz sa tešíme na jej výsledky. Veríme, že nová platforma posunie značku Birell ďalej a otvorí jej nové obzory,“ pre Stratégie sa vyjadril Martin Woska, strategický riaditeľ TRIAD Advertising.

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. máj 2025 07:59