Spoločnosť Hakugen, japonský výrobca telových ohrievačov a jeden z lídrov na japonskom trhu (ročný predaj Hakugen v Japonsku 2 miliardy kusov, 25% trhový podiel) sa rozhodol expandovať na slovenský trh. Na realizáciu komunikačnej kampane si značka vybrala agentúru 2CREATE. Mediálny nákup zabezpečuje Starmedia.
Jana Denková, Marketing and Sales Manager pre Slovensko a Čechy: „Vzhľadom na fakt, že trh telových ohrievačov je v Európe stále len v začiatkoch, vidíme veľký potenciál na rozvoj a rast predaja. Sezónu 2013/2014 vnímame ako kľúčovú pre budúce rozhodnutia. Komunikačnú stratégiu sme sa rozhodli zveriť do rúk agentúre 2CREATE, ktorá nás presvedčila kreatívnym riešením aj komplexnosťou servisu.“
Základným cieľom kampane je priblížiť produkt k primárnej cieľovej skupine a nenásilnou formou predstaviť ako telové ohrievače Hakugen Warmers fungujú.
„V Japonsku je tento produkt veľmi populárny. Na Slovensku je situácia úplne iná, čo nám umožnilo vytvorenie nového pomenovaniu segmentu. Pojem telové ohrievače znie príliš technicky a nie je „catchy“, preto sme sa rozhodli pre launch pomenovať segment tohto typu produktov „teplošky“. Veríme, že sa medzi ľuďmi ujme a „zľudovie,“ pokračuje Jana Denková.
Slovensko predstavuje testovací región. Na základe obchodných výsledkov sa bude stratégia adaptovať aj do ďalších európskych krajín.
Zdroj: Erika Brindzová