StoryEditor

ČSOB má novú komunikačnú stratégiu

04.02.2014, 07:23
Banka uvádza novú kampaň na mimoriadne splátky, zároveň ňou štartuje novú komunikačnú stratégiu.

"Pre Vás osobne" je nový claim ČSOB Banky. Banka prichádza s novou stratégiou komunikácie a tiež vizuálnym redizajnom. Nová komunikácia vychádza z pôvodnej agentúry - MUW Saatchi&Saatchi.

Najnovšia kampaň propaguje mimoriadne splátky hypotéky od ČSOB. Mimoriadne splátky sú komunikované ako mimoriadny servis, ktorý je ČSOB Banka pripravená poskytnúť každému klientovi. Príbeh TV spotu sa odohráva počas sťahovania hlavného hrdinu do nového bytu. Hlavnú úlohu už tradične stvárnil herec zo súčasného seriálového konceptu Jake Maskall. Réžie TV spotu sa zhostil Juraj Janiš a produkciu zabezpečila spoločnosť Hitchhiker Films. Okrem spotu agentúra rozvíja kampaň aj v printe, outdoore a online.

 

 

 

Vizitka:

Klient: ČSOB

Produkt: Mimoriadne splátky hypotéky

Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi

Kreatívny riaditeľ: Rasťo Michalik, Peter Michalka

Scripts: MUW Saatchi & Saatchi

Copywriter: Peter Michalka, Pavol Pružinec

Art Director: Tomáš Makovický, Jakub Kuvik

Account Manager: Jana Čišková, Matej Kucek

Account Director: Zuzana Marečková

Hudba: FAT MUSIC

Režisér: Juraj Janiš

Produkcia: Hitchhiker Films

Fotograf: Branislav Šimončík

https://www.youtube.com/watch?v=lmbSDkh-o9c&feature=youtu.be

Zdroj: MUW S&S

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 19:05