Vianoce roku 2003 boli najštedrejšie. Aspoň sa tak zdá z kampane EuroTelu, ktorý priniesol ľuďom až 24 Štedrých dní.
Ada Straková ako posol skvelých správ a nápad na denno-dennú štedrosť ocenil nielen Ježiško, ale aj porota kreatívnej súťaže Zlatý klinec. Séria televíznych reklám od agentúry Vaculik Advertising získala striebro.
Cena: Strieborný klinec 2004
Kategória: B – TV a kinoreklama (B3 – Komunikačné služby)
Názov: EuroTel Štedrý deň 1 – 4
Agentúra: Vaculik Advertising
Klient: EuroTel
Creative Director: Milan Hladký
Copywriter: Martin Keder, Milan Hladký
Art Director: Michal Gabriž
Réžia: Juraj Johanides
Kamera: Juraj Chlpík
Vedúci produkcie: Viera Sandtnerová
http://youtu.be/cWRsif0v2A4
Zdroj: Ivan Krasko