S: MUW Digital bude odteraz viac prepojené so samotnou agentúrou. Aké zmeny okrem toho nastali v štruktúre?
MUW Digital je samostatnou agentúrou poskytujúcou služby digitálnej komunikácie. Zmenou princípu spolupráce však teraz zdieľa s MUW Saatchi&Saatchi viac zdrojov ako doteraz.
S: Čo to prinesie samotným klientom?
Efektívnejšiu komunikáciu ich digitálnych projektov vzhľadom na integrovaný prístup k tvorbe a exekúcii nápadov.
S: Takýto krok prináša aj zmeny v celkovom systéme práce. Aké to sú vo vašom prípade?
Accountské a kreatívne teamy užšie spolupracujú, tvorba nápadov pre kampane je integrovaná, online nápady sú súčasťou riešení aj briefov, ktoré ich nepožadujú. Z agentúry odišli niektorí zamestnanci a naopak noví prišli, celkovo sme optimalizovali organizačnú štruktúru.
S: Nastali zmeny vo vedení?
Konateľom agentúry zostávam ja, Judita Horvath sa stala riaditeľkou pre online oboch agentúr.
S: Z čoho vyvstala táto potreba reorganizácie?
Je to naša reakcia na povahu a veľkost online biznisu na trhu, a potenciál jeho využitia agentúrou.
Zdroj: er.