Uzávierka ďalšieho výročného dvadsiateho ročníka súťaže o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku - Zlatý klinec 2014 bola predĺžená do 7 . mája 2014. Každá agentúra, ktorá prihlási do súťaže svoje príspevky, automaticky obdrží zdarma dve vstupenky na slávnostné vyhlásenie výsledkov súťaže, ktoré sa bude konať 30. mája 2014 v Istropolise Bratislave. Bližšie informácie o súťaži a Štatút sú prístupné na www.zlatyklinec.sk, kde sa po termíne uzávierky môžete oboznámiť so všetkými súťažnými prácami.
Zlatý klinec zároveň predstavil členov poroty. Súťažné príspevky vyhodnotí 21 členná porota v zložení:
KMEŇOVÁ POROTA:
Boris Prexta – Creative Director, Mayer McCann Erikson
Peter Kačenka – Creative Director, Wiktor Leo Burnett
Braňo Mladý – Art Director, MADE BY VACULIK
Boďa Oravcová – Idea Maker, Istropolitana Ogilvy
Vladimír Kurek – Creative Team Leader Triad
Milan Bielik – Copywriter, MUW Saatchi & Saatchi
Zahraniční porotcovia:
Tomáš Belko – Executive Creative Director Ogilvy & Mather Czech republic
Martin Charvát – Creative director, Konektor
ŠPECIALISTI:
Interactive & Online
- Pavol Kubán, CEO SCR a prezident ADMA
- Alexander Móži, Account Director ZARAGUZA
Kreativita v PR kampani
- Martin Mazág, managing PRime time
- Katarína Remiášová Stupková, 1st Class Agency
Events
- Štefan Kozák, managing director Creative PRO
- Peter Princ, riaditeľ Monarch
- Tomáš Ručkay, managing director Leopard Production
- Michal Svarinský, riaditeľ Institute of Promotion
Kampaň
- Ivan Horváth, Associate Creative Director, Wiktor Leo Burnett
- Kamil Charvát, Strategy Director, MUW Saatchi & Saatchi
- Veronika Romsauerová, Senior Strategic Planner, Istropolitana Ogilvy
- Eva Šinková, Strategic Director Praha , Bratislava MADE BY VACULIK