V týchto dňoch Tatra banka spustila novú imidžovú kampaň na balík služieb Tatra PersonalTB. Cieľom imidžovej kampane Tatra banky má byť ukázať najlepší day-to-day banking na bankovom trhu.
TV spot je odlišný od doterajších spotov svojím grafickým stvárnením. Nehrajú v ňom herci, nezobrazujú sa situácie, v ktorých môžu klienti inovácie Tatra banky používať. Spot svojou 3D grafikou sprevádza vnútrom samotných inovácií, zdôrazňuje ich technologickú dokonalosť a vzájomnú prepojenosť, vďaka ktorej klienti Tatra banky využívajú inovácie každý deň.
V online prostredí Tatra banka nasadila YouTube videá. Sú to reálne výpovede klientov, prečo si vybrali práve Tatra banku a balík služieb Tatra PersonalTB.
Kampaň pre Tatra banku pripravila agentúra MADE BY VACULIK.
Vizitka kampane:
TV spot a outdoor:
Kreatívny riaditeľ: Dejan Galovič, Peter Ižo
Art director: Igor Majkút
Copywriter: Peter Ižo
Account manager: Lucia Kozičová
Produkcia: Framehouse
Réžia TV spotu: Miro Tallo
Hudba: Michal Novinski
Online:
Kreatívny riaditeľ: Dejan Galovič, Peter Ižo
Art director: Igor Majkút
Copywriter: Vlado Križan
Digital strategist: Lukáš Švaro
Account manager: Lucia Kozičová
Produkcia: Protos
Réžia: Marika Majorová
https://www.youtube.com/watch?v=-7eUc3_AFFc&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=eimKJ3K5-ec&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=81BfF6y-C68&feature=youtu.be

