StoryEditor

Terno komunikuje po novom

20.01.2014, 10:10
V úplne novom komunikačnom koncepte reťazec oslavuje ženu a nakupovanie.

MUW Saatchi & Saatchi predstavila novú komunikáciu pre Terno Slovensko. Aktuálnu kampaň uvádza televízny spot, ktorý je pilotným prvkom nového komunikačného konceptu TO JE TERNO, s ktorým agentúra MUW Saatchi & Saatchi uspela v tendri v septembri 2013. Koncept je postavený na oslave ženy a nakupovania. Spot je vyznaním muža jeho žene, ktorá vždy vie nakúpiť tie najčerstvejšie a najchutnejšie potraviny za výhodnú cenu a zároveň si to vie užiť, je rozkošná a sexi. A mať takú ženu, to je predsa Terno!

Režijne spot zastrešil Juraj Johanides a produkciu zabezpečila agentúra Hitchhiker Films. Okrem spotu agentúra rozvíja kampaň aj v outdoore a prostredníctvom rozhlasových spotov.

 

VIZITKA KAMPANE:

Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi

Klient: Terno

Creative Director: Rasťo Michalik, Peter Michalka

Copywriter: Adam Jánoš, Petra Gbelská

Art Director: Adam Marčan

Account Manager: Jana Molnárová

Produkcia: Hitchhiker Films

Režisér: Juraj Johanides

Hudba: Michal Novinski

Fotograf: Silvia Slafkovská

https://www.youtube.com/watch?v=jH8WYLqI0Tk&feature=youtu.be

Zdroj: MUW S&S

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 16:41