Americký seriál House of Cards, ktorý hneď s prvou sériou získal Zlatý glóbus a tri ceny Emmy, pokračuje druhou sériou. Americký Netflix ju celú sprístupnil pre svojich zákazníkov v piatok. Podľa Stratégií by sa mala dostať aj na Slovensko.
Podľa našich informácií sa asi dostane do ponuky Voyo.sk. VOD služba získala od distribučnej spoločnosti Sony Pictures Television International aj prvú sériu.
Vysokorozpočtový House of Cards sa vyrába pre video on demand služby Netflix, ktorá ju ponúka predplatiteľom v USA a na ďalších trhoch. Všetky časti kompletnej série "vypúšťa von" naraz. Netflix sa vybral cestou tvorby vlastných seriálov a prináša mu to úspechy - okrem ocenenia televíznymi kritikmi aj nárastu predplatieľov. Chystá expanziu na ďalšie trhy.
Web Marketplace.org priniesol reportáž priamo z Netflixu z času, keď sprístupnil novú sériu House of Cards. Predchádzalo tomu testovanie prehrateľnosti na rôznych typoch zariadení, špecialisti následne analyzovali prvé dáta sledovanosti. "House of Cards bola pre Netflix veľká stávka. Ale vykalkulované, pretože sme vedeli, že naši zákazníci majú radi politické drámy, sú fanúšikmi Kevina Spaceyho a majú radi Davida Finchera," povedal hovorca. Spoločnosť totiž detailne vyhodnocuje dáta o sledovaní jednotlivých typov programov. "Myslím si, že Netflix má konkurenčnú výhodu nad HBO vďaka anylytike," tvrdí analytik Horizon Media Brad Adgate. Prečítajte si reportáž zo štartu House of Cards na Marketplace.org.
Americká kampaň k druhej sérii House of Cards:
Product placement v House of Cards 2:
Behind the scenes:
Video k druhej sérii:
http://youtu.be/jFhJjCmYi1M
Zdroj: Ivan Krasko

