StoryEditor

THIS IS LOCCO pripravilo lokálnu kampaň pre KPMG

02.05.2014, 11:13
Spoločnosť otvára na východe pobočku, úlohou bolo zdôrazniť lokálnosť.

Po PwC, EY a Deloitte je KPMG posledný z hráčov veľkej štvorky, ktorý v týchto dňoch prichádza do Košíc. Spoločnosť chce svoje poradenské služby poskytovať práve tam.

Dôvod otvorenia officu vysvetľuje Quentin Crossley, jeden z partnerov KPMG. Prešovský a Košický región má veľký potenciál.  Našou snahou je poskytnúť lokálnej biznis komunite služby, skúsenosti a know-how KPMG a napomáhať vzniku vytváraní nových biznis príležitostí v regióne.“

Zadaním do tendra bolo vypracovať kľúčový vizuál, ktorý bude použitý v printoch, outdooroch a ďalších podporných komunikačných materiáloch. Kampaň chce odkomunikovať ľudský prístup KPMG s dôrazom na výraznú prítomnosť regiónu vo vizuálnom stvárnení.

“Presvedčila nás najmä kreativita, promptnosť a efektívne riešenia, ktoré nám agentúra THIS IS LOCCO ponúkla. Návrhy boli svieže, energické, profesionálne a zároveň spĺňali požiadavky, ktoré sme zadali,” hovorí Beáta Dubeňová, marketing director KPMG.

Klient si vybral jasnú a bezpečnú kreatívnu cestu,” hodnotí Juraj Kováč, creative leader THIS IS LOCCO. “Sme radi, že kľúčový vizuál nevznikal montovaním imagebankových obrázkov, ale že sa klient rozhodol zorganizovať shooting, vďaka ktorému je finálny vizuálny výsledok kvalitnejší.”

 

Vizitka kampane:

Názov kampane: KE-PMG

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative Director: Tomáš Rosputinský

Art Director: Martin Máčada

Creative Leader: Juraj Kováč

Copywriter: Lucia Pazičová

Account: Viktor Blaha

 

Pozrite si making of video:

https://www.youtube.com/watch?v=jc0pfgNyYug&feature=youtu.be

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. máj 2025 06:16