Po PwC, EY a Deloitte je KPMG posledný z hráčov veľkej štvorky, ktorý v týchto dňoch prichádza do Košíc. Spoločnosť chce svoje poradenské služby poskytovať práve tam.
Dôvod otvorenia officu vysvetľuje Quentin Crossley, jeden z partnerov KPMG. “Prešovský a Košický región má veľký potenciál. Našou snahou je poskytnúť lokálnej biznis komunite služby, skúsenosti a know-how KPMG a napomáhať vzniku vytváraní nových biznis príležitostí v regióne.“
Zadaním do tendra bolo vypracovať kľúčový vizuál, ktorý bude použitý v printoch, outdooroch a ďalších podporných komunikačných materiáloch. Kampaň chce odkomunikovať ľudský prístup KPMG s dôrazom na výraznú prítomnosť regiónu vo vizuálnom stvárnení.
“Presvedčila nás najmä kreativita, promptnosť a efektívne riešenia, ktoré nám agentúra THIS IS LOCCO ponúkla. Návrhy boli svieže, energické, profesionálne a zároveň spĺňali požiadavky, ktoré sme zadali,” hovorí Beáta Dubeňová, marketing director KPMG.
“Klient si vybral jasnú a bezpečnú kreatívnu cestu,” hodnotí Juraj Kováč, creative leader THIS IS LOCCO. “Sme radi, že kľúčový vizuál nevznikal montovaním imagebankových obrázkov, ale že sa klient rozhodol zorganizovať shooting, vďaka ktorému je finálny vizuálny výsledok kvalitnejší.”
Vizitka kampane:
Názov kampane: KE-PMG
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative Director: Tomáš Rosputinský
Art Director: Martin Máčada
Creative Leader: Juraj Kováč
Copywriter: Lucia Pazičová
Account: Viktor Blaha
Pozrite si making of video:
https://www.youtube.com/watch?v=jc0pfgNyYug&feature=youtu.be