Súťaž METRO Zlatá pecka vyhlasuje už po 19ty krát Asociácia českých reklamných agentúr a marketingovej komunikácie. V týchto dňoch sú známe shortlistované slovenské agentúry. Celkovo bolo do súťaže tento rok prihlásených 113 kampaní od 31 českých a 10 slovenských agentúr (Mayer McCann Erickson, Wiktor Leo Burnett, MUW Saatchi&Saatchi, Digita.sk, Core4, Respect APP, Creo Young&Rubicam, Istropolitana Ogilvy, Creative Department, MADE BY VACULIK). Z nich 6 má shortlist.
Shortlisty Zlatá pecka:
Agentúra | Práca |
Mayer McCann Erickson | |
Wiktor Leo Burnett | |
MUW Saatchi&Saatchi | |
Core4 | |
| 2 milióny ľudí chcú vedieť viac |
Respect APP | |
Istropolitana Ogilvy | |
|
Všetky shortlisty nájdete na tejto stránke.
Výsledky súťaže budú verejne známe 27. februára 2014. Minulý rok si Pecku odnieslo 7 slovenských agentúr. Špeciálnu mediálnu cenu si odniesla MUW Digital (šek v hodnote 250 000 českých korún na rádio vysielanie).
Práce v súťaži posudzuje porota zložená z profesionálov z odboru, ako sú režiséri, kameramani, fotografi, výtvarníci, odborníci na nové médiá. Súťaž dáva priestor na vyjadrenie názoru i verejnosti, kedy môžu práce hodnotiť aj čitatelia denníka Metro a to v 23 krajinách sveta. Výsledkom toho je cena Metro Public Award.