StoryEditor

Shortlist zo Zlatej pecky si odnáša 6 slovenských agentúr

02.12.2013, 14:40
Prihlásených bolo do súťaže 10 agentúr. Pozrite sa, ktoré z nich majú šancu na výhru.

Súťaž METRO Zlatá pecka vyhlasuje už po 19ty krát Asociácia českých reklamných agentúr a marketingovej komunikácie. V týchto dňoch sú známe shortlistované slovenské agentúry. Celkovo bolo do súťaže tento rok prihlásených 113 kampaní od 31 českých a 10 slovenských agentúr (Mayer McCann Erickson, Wiktor Leo Burnett, MUW Saatchi&Saatchi, Digita.sk, Core4, Respect APP, Creo Young&Rubicam, Istropolitana Ogilvy, Creative Department, MADE BY VACULIK). Z nich 6 má shortlist.

 

Shortlisty Zlatá pecka:

Agentúra

Práca

Mayer McCann Erickson

Bohatšie Slovensko

Wiktor Leo Burnett

Pán telky

MUW Saatchi&Saatchi

Legenda je späť

Core4

Multibanner

 

2 milióny ľudí chcú vedieť viac

Respect APP

Vrbovského Píščany

Istropolitana Ogilvy

Peter Sagan Parking

 

Tu a teraz

 

Všetky shortlisty nájdete na tejto stránke.

Výsledky súťaže budú verejne známe 27. februára 2014. Minulý rok si Pecku odnieslo 7 slovenských agentúr. Špeciálnu mediálnu cenu si odniesla MUW Digital (šek v hodnote 250 000 českých korún na rádio vysielanie).

 

Práce v súťaži posudzuje porota zložená z profesionálov z odboru, ako sú režiséri, kameramani, fotografi, výtvarníci, odborníci na nové médiá. Súťaž dáva priestor na vyjadrenie názoru i verejnosti, kedy môžu práce hodnotiť aj čitatelia denníka Metro a to v 23 krajinách sveta. Výsledkom toho je cena Metro Public Award.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. máj 2025 11:20