Poskytovateľ reklám Appsfire využil prázdne miesto v hornej časti screenu, kde umiestnil nenásilnú reklamu. Scrollovanie je súčasťou dennodennej rutiny každého, kto vlastní smartfón. Pri vykonaní tohto gesta sa objaví načítavanie “loading” animácie na vrchu obrazovky. Namiesto tohto prázdneho miesta budú nakódované relevantné reklamné bannery k daným aplikáciám, ktoré práve scrollujete. Akonáhle sa obsah aktualizuje, reklama zostane na svojom mieste samozrejme aj s možnosťou jej odmietnutia.
Nové kreatívne cesty zobrazovania reklám v aplikáciách su pomerne zriedkavé, špeciálne ak sú užívatelia bombardovaní reklamou z každej strany.
Za ten krátky čas, čo Appsfire predstavil svoj nový nápad, stihli fanúšikovia rozprúdiť viacero diskusií. Novinka bude potrebovať ešte nejaký ten čas, kým si užívatelia na ňu zvyknú. Ku ktorému názoru by ste sa pridali vy – bola by pre vás takto reklama menej otravná, alebo naopak?
https://www.youtube.com/watch?v=1tOvOMbizBs
Zdroj: mb.

