Asociácia PR agentúr v spolupráci so Stratégiami organizuje 5. ročník súťaže Prokop 2013 – najlepše PR projekty na Slovensku.
Cieľom súťaže je prostredníctvom odbornej poroty ohodnotiť najlepšie pôvodné PR projekty, realizované na Slovensku v priebehu uplynulých 12 mesiacov. Kritériami súťaže sú inovatívnosť, kreativita a flexibilita PR projektu s prihliadnutím na preukázané výsledky.
Počet prác, prihlásených do jednotlivých kategórií od jedného prihlasovateľa nie je obmedzený. Projekty prihlásené v Hlavnej kategórii môžu byť prihlásené aj do Špeciálnej kategórii. Každý projekt však musí byť samostatne prihlásený do jednotlivých kategórií.
PROKOP 2014 – dôležité dátumy
17. 02. 2014 Výzva na predloženie projektov
28. 03. 2014 Deadline na predloženie projekty
31. - 11. 04. 2014 Hodnotenie projektov porotou
24. 04. 2014 Slávnostné vyhlásenie výsledkov PROKOP 2014 (Počas slávnostného odovzdávania cien bude po druhýkrát vyhlásená aj PR osobnosť roka.)
Súťažné kategórie
Hlavné kategórie:
A. Corporate Communications
B. Business to Business PR
C. Business to Consumer PR
D. Community Relations
E. Internal Communication
Špeciálne kategórie:
A. Best media placement
B. Digitálne PR
C. Regional Community Relations
D. Event PR
E. Vládne a politické PR
F. Spoločenská zodpovednosť, filantropia a PR pre neziskové organizácie