Corgoň, portfóliová značka Heineken Slovensko, tendrovala kreatívne agentúry. Z poolu piatich agentúr si vybrala agentúru SCR. Tá bude odteraz zastrešovať všetky komunikačné aktivity značky Corgoň, vrátane nadlinkovej aj podlinkovej komunikácie značky. Agentúra tak nadviaže na dlhodobú spoluprácu so značkou Corgoň a spoločnosťou HEINEKEN Slovensko v oblasti online a digitálnej komunikácie.
"SCR presvedčila kvalitou strategického a kreatívneho riešenia, ktoré v rámci výberového konania pre značku priniesla," povedala pre Stratégie o dôvode výberu agentúry Naďa Kacera, brand manažérka značky Corgoň. Predtým za komunikáciu Corgoň bola zodpovedná agentúra Mayer McCann/Erickson, ktorá sa tohto tendra nezúčastnila.
SCR v priebehu roku 2013 rozšírila svoje služby a stáva sa plne integrovanou full-servisovou agentúrou pod vedením Pavla Kubána, CEO agentúry, a creative directora Patrika Kmeča, špecialistu na komunikačné a kreatívne stratégie. Viac sa dočítate v decembrových Stratégiách.
Zdroj: er.