Nataly Kohensi si po niekoľkoročnom študovaní výskumov a práci v online marketingu povedala, že bolo dosť negativity, depresie a závisti a vytvorila novú sociálnu sieť Happier. Chcela tak najmä zbaviť užívateľov syndrómu Fomo (Fear of missing out), kedy ľudia hneď po zobudení musia sledovať čo, kto a kedy pridal na Facebook, porovnávať sa, závidieť a tým byť neštastní.
Užívatelia sa môžu paradoxne pripojiť aj vďaka Facebook účtu, alebo pomocou e-mailu. Po nalogovaní sa im objavia rôzne sekcie, kde členovia zdieľajú svoje odkazy – „Som vďačný za” alebo „Zdieľanie dobrých správ”. Príspevky podobne ako na Facebooku môžu mať podobu statusu, fotografie alebo oboch. Stránka sa nesie v pozitívnej oranžovej farbe a ponúka ľudom nie „lajknúť“ príspevok, ale „Usmiať sa naň”. Príspevok sa tak tiež nevolá Post ale „Happy Thoughts” teda Štastné myšlienky. Každý takýto príspevok je zaradený do podsekcií ako „Malé veci”, „Štastné momenty” a podobne.
Zdroj: er., mb.

