Michal Razim
StoryEditor

V topmanažmente Markízy nastala zmena

16.12.2013, 16:28
Vo vrcholovom riadení Markízy už nefiguruje Michal Razim, ktorý prišiel začiatkom roka z centrály CME.

V topmanažmente Markízy nastala zmena. Šéfom interaktivity už nie je Michal Razim.

Po novom sa interaktivita a nové médiá začlenili pod oddelenie marketingu, ktoré riadi Michal Borec.

Novým šéfom interaktivity sa stal Peter Šturdík Do jeho kompetencie patria podľa Markízy weby markiza.sk a tvnoviny.sk, realizácia strategických interaktívnych projektov či zodpovednosť za technológie a služby zabezpečujúce interaktivitu Markízy.

Peter Šturdík pracuje v Markíze od roku 2010 - najskôr z pozície Internet Business Unit Marketing Managera a v roku 2011 sa stal šéfom Voyo.sk.

Razim prišiel do Markízy začiatkom roka z pražskej centrály CME, kde bol Business Development Managerom. Pod jeho vedením sa v Markíze uskutočnil redizajn hlavného webu markiza.sk.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. máj 2025 20:54