Nápad priniesť do mužských nákupov oblečenia poradcov, ktorí by radili obyčajným ľuďom, sa chystá prekročiť hranice Nemecka, Rakúska a Švajčiarska. Startup Outfittery totiž ukončil výzvu na hľadanie investičných zdrojov a dokázal vyzbierať 13 miliónov eur. Informuje TechCrunch.
Nejde o prvé kolo získavania peňazí na investovanie, takže presná suma, akú má dnes Outfittery k dispozícii, nie je k dispozícii.
Pôvodom berlínsky startup použije peniaze na expanziu na ďalšie trhy. Sústredí sa na pánsku módu: jeho cieľom bolo pridať ku klasickému online nakupovaniu ďalší prvok, a to "osobných nákupcov". Ich úlohou je dať dokopy nákup pre mužov na základe preferencí zákazníka. Podľa Venture Village to funguje tak, že zákazník najskôr vyplní dotazník o jeho štýle či mierach a potom príde na rad expert, ktorý za neho vyskladá objednávku. Klient obdrží zásielku, ale zaplatí iba za to, čo si ponechá. Podľa TechCrunch je to niečo podobné ako Trunk Club v Amerike.
Outfittery vzniklo v roku 2012 a tvrdí, že odvtedy pomohlo stotisícke zákazníkov. Viac na outfittery.de.
Zdroj: Ivan Krasko

